GTA San Andreas mod installer doet het niet

hoi allemaal mijn gta sa mod installer doet het niet want ik installeer mijn mod en daarna start ik gta sa op en dan heb ik uiteindelijk het voertuig gevonden maar als ik daar instap dan rij ik gewoon eventjes en dan loopt het voertuig na 5/7 sec. al vast en dat vind ik heel irritant.

ik hoop dat jullie een oplossing hebben voor het probleem

maar alvast bedankt he !!

Toegevoegd na 34 minuten:
maar wat moet je opnieuw installeren gta mod installer of gta san andreas zelf

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Opnieuw installeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eey maar wat moet je opnieuw installeren gta sa mod installer of gta sa zelf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles denk ik.