wat zijn goede ps2 sandbox games?

het liefst geen fantasie of futuristische games. De 'GTA-serie' ken ik.
weet er iemand andere ps2 sandbox games?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Red Dead Revolver! De voorganger van Red Dead Redemption :). Heb een link toegevoegd van goeievraag, iemand heeft al is wat gevraagd over dit spel :)

Toegevoegd na 1 uur:
http://uk.answers.yahoo.com/question/index?qid=20080606110830AAXbvJK

Dat is nog een link naar iemand die er ook al is naar gevraagd had. Je hebt ook nog Need for Speed (race, maar wel 'sandbox' achtig). Maar je hebt ook dingen als Mercenaries, Gun en Mafia
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
XD
ja, die ken ik ook idd...
maar weet je er nog meer?
veel sandbox games zijn futuristische games, die vind ik eigenlijk niet echt leuk...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de PS2 ken ik er niet zoveel .. Ik zal nog even kijken of ik iets kan vinden ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké,
danku!!