Hoe heet die game dat je met allerlei dingen een ketting reactie moest veroorzaken om bijv. het licht uit te laten gaan?

Je moest dan in een slaapkamer bijvoorbeeld het licht uit laten gaan door middel van een balletje van een kast te laten rollen en dat kwam dan weer op een ander object wat ook weer in beweging kwam en zo moest je via via het lichtknopje uit doen. Was echt een leuk spel en je moest best wel nadenken hoe je dat voor elkeer kreeg, maar ik ben de naam kwijt, echt heel iiritant. Dus als je het denkt te weten laat het me dan weten. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb even snel gegoogled, maar denk dat dat hem is! Super ga het straks spelen!

Het beste antwoord

crazy machines/taptoe lab, kreeg ik lang geleden ooit bij de taptoe
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

TIM The incredible Machine. Er zijn veel computerspelletjes van te vinden. Probeer ook eens naar filmpjes te zoeken! Sommige zijn gewoonweg geniaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meest voor de hand liggende is inderdaad The Incredible Machine. Maar ik ken nog een spel dat dit erin had zitten, en dat is Professor Geinstein. Oud spel, maar ontzettend leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het soort spel heet point and click games. ik denk tenminste dat je die bedoelt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Point en click is een heel genre van spellen, monkey island is bijvoorbeeld een point en click, maar een totaal ander spel dan de vraagsteller bedoeld.