Hoe kan het dat ik een tekort aan videogeheugen heb?

Beste allen,

Gta IV zegt het volgende als ik in het spel ben: Your graphic settings are near or exceed the suggested resource limits for yout system.
er staat ook iets bij van 56 MB videogeheugen.

dit vind ik echter raar, want ik heb deze computer: http://www.kieskeurig.nl/laptop/hp/g72-b10sd_xf110ea/specificaties/945429

Heeft iemand een oplossing om GTA IV beter te laten draaien?
Ik zie echter nu een rijdende auto zonder iets er voor, naast, onder of boven. Als ik een stukje vooruit rijd, dan hoor ik een aantal seconden later dat ik tegen een paaltje aanrijd die ik niet zie.

Ik heb een ATI videokaart, maar ook een Intel premium graphics,
is mijn goede, ATI kaart niet ingesteld ofzo? Ik ben een dummie op dit gebied.

Iemand een idee wat dit is, en hoe ik GTA wel goed kan laten draaien?
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Je hebt 512 MB videogeheugen. Dit is veel te weinig om Gta IV te spelen. Misschien lukt het op de laagste settings? Je hebt minimaal 1024 MB nodig en als je het helemaal goed wil doen dan heb je 2048 MB nodig
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoezo?
http://support.rockstargames.com/entries/479435-PC-System-Requirements-for-GTA-IV
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij is er inderdaad maar 256 mb nodig.
Hoe kan het dan dat ik dit niet kan draaien en GTA aangeeft dat ik slechts 56 mb heb?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je behalve GTA nog iets ander openstaan? Misschien dingen die automatisch opstarten en die je zo snel niet ziet. Kijk eens rechtsonder bij je klok wat daar allemaal staat. Klik desnoods op het driehoekje om alles open te vouwen.