Hoe komen winkels aan gift cards?

Hoe komen winkels aan kado kaarten van onder andere iTunes, Google Play, Steam etc.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
ronron1212
8 jaar geleden
Die kopen ze.
Utrecht
8 jaar geleden
;-)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Met korting en dat is de winst.

Antwoorden (1)

Die kaarten/gift cards zijn alleen de kaartjes verder niks maar zodra jij dat kaartje koopt en dus gaat afrekenen wordt de barcode gescanned en wordt het geld dat jij daar voor betaald eigelijk digitaal op het kaartje gezet.

Toegevoegd na 19 seconden:
Eigenlijk*

Toegevoegd na 1 minuut:
dus die winkels krijgen de kaartjes binnen van het bedrijf dat ze wilt verkopen hun hoeven verder niks te doen die barcode is al zo ontwikkeld in het bedrijfs fabriek.