Wat is je Username bij Minecraft? ik ben pas begonnen maar ik weet niet hoe je moet inloggen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.7K

Antwoorden (2)

ga naar www.minecraft.net
klik rechtsbovenin op log in.
type als je mojang account hebt je emailadres in.
Het kan zijn dat bij de email account eerst verify email in moet klikken en dan via email die het spel heeft gestuurd op een link moet klikken om in te kunnen loggen.
zonder mojang acc, type dan de gebruikersnaam in .

Type daaronder het wachtwoord in,dan op sign in.

Toegevoegd na 1 dag:
Als je de gebruikersnaam,username niet meer weet klik dan op forgot username, via email krijg je dan de username toegestuurd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het ligt eraan of je een gratis versie hebt of niet.
anders kijk je op minecraft.net log dan in en kijk wat je nickname is hiermee
kun je inloggen.