sims complete collectie?

gister maakte ik gewoon een huis en dan staan je poppetjes op de stoep stil tot dat je klaar bent.
maar nu zie ik ze niet al 3x hetzelfde.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Misschien moet u eens proberen de familie uit het huis te halen en er een nieuwe instoppen, dat wil nog wel eens lukken.
Een andere optie is iets veranderen in de grafische instellingen of de computer opnieuw opstarten. De optie van deinstalleren en alles installeren is natuurlijk ook aanwezig, dan moet u even goed opletten welk spel u eerst moet installeren want er is volgens mij een bepaalde volgorde.