Als je een shiny Pokémon met een gewone fokt, is er dan kans dat de baby ook shiny wordt?

Zoja, hoeveel procent kans dan? En 2 shinies met elkaar? Ik fok namelijk Feebas', en gisteren kwam er een shiny uit een ei. (:

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Volgens mijn zoon heb je met een normale en shiny samen 25% kans en met 2 shiny's samen 50% kans
Bronnen:
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een shiny Feebas en een shiny Bibarel, kunnen die paren? Weet ie dat ook? :P
Aponi
13 jaar geleden
Volgens hem niet. Het zijn 2 verschillende soorten. De legendarische pokemon kunnen ook niet paren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goh, het lijkt wel genetica, met twee recessieve shiny-genen ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Whaha. :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vroeger kon je zo ongeveer alles met een Eevie of een Ditto (weet ik niet meer precies) kruisen om daar nog eentje van te krijgen, zelfs de legendarische. Kan dat in de nieuwe versies niet meer of zit die er niet meer in ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je nu gewoon een shiny Ditto hebt..? :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jawel, Ditto kan met elke Pokémon paren die een geslacht heeft, dus ook de mannetjes. Ditto zelf heeft geen geslacht. De legendaries hebben ook geen geslacht, dus die kunnen nooit paren, ook niet met Ditto. Eevee krijg je er maar 1 van, als dat een mannetje is kun je hem laten paren met Ditto om zo alle geëvolueerde vormen van Eevee te krijgen. Een voorbeeld daarvan is Umbreon, die ik als plaatje heb. (:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ Hermantje: Ja dat zal een mooie zijn. xD Maar moet je wel goed zoeken op Wifi. Of gwn geluk hebben zoals ik had met mijn Feebas en Bidoof, inmiddels Bibarel.
Aponi
13 jaar geleden
Haha, mijn zoon staat ondertussen ook precies hetzelfde in mijn oor te schreeuwen, lol.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oja, de Umbreon die ik als plaatje heb is trouwens ook Shiny. Normaal zijn de ringen geel en het oog rood.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha. Nog steeds is Pokémon gwn een geweldig spel. In Japan spelen senioren het zelfs. :P Zie ik mijn oma niet doen. x]
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vreselijk dat ik het moet zeggen, maar ik vind het nog altijd het leukste spel op de Gameboy, al heb ik de nieuwste versies (nog) niet ;-)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Aponi dat is niet waar heeft altijd dezelfde random kans maakt niet uit of de ouders shiny zijn