hoe kan ik bij FIFA 12 in Speler/Manager met speler weer gebruiken als ik bij een team manager ben geworden?

hoe kan ik weer met me eigen speler spelen als ik manager ben geworden? ik zat bij nac met me eigen speler toen werd ik manager in plaats van speler manager van liverpool maar hoe krijg ik nou me speler weer in dit team hij staat namelijk ook niet op de transferlijst.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

bij mijn ps2 bij pes 12 die ik heb klik ik op start kijk dan naar spelerinstellingen en dan zie je player 1 met je
afstandbediening of je ziet een klein man ga daar na toe en
wijzig het naar een man die grijs is of doe het de hele tijd wisselen tot je de juiste hebt . ik doet dat bij pes 12
en met start bedoel ik als je bezig bent met je wedstrijd op zegmaar menu tijdens een wedstrijd .
en succes !