Is Call of Duty Black Ops zo'n populair game omdat je er je agressie in kwijt kunt?

Trailer Call of Duty: http://weet.wikidot.com/call-of-duty-modern-warfare-trailer

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Goeie vraag, ik zelf ben ook een cod black ops speler, ik speel niet om mijn agressie kwijt te raken maar om mijn plezier, natuurlijk streef ik altijd naar de top dus ik denk ook dat het met EER te maken heeft. Vaak eerste staan bijvoorbeeld, of als je in een clan zit dat je dan vaak wint.
Het geeft voldoening als je wint, geeft je een goed gevoel. Denk dat dat ongeveer de reden is. Niet agressie ( niet in eerste instantie :P )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

dat het een populaire game is komt denk ik eerder omdat de verhaallijn, gameplay etc. goed in elkaar steekt.
bij een game als carmageddon zou je beter de vraag kunnen stellen of het gespeeld word om je agressie te botvieren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom Black-Ops zo beroemd is? Mijn antwoord:
Call of duty maakte hele goeie games voor dat COD4 uitkwam (Modern Warfare 1) die je online kon spelen! Mensen kochten het spel en de meeste mensen raakte al snel verslaafd. Later kwam Modern Warfare 2 uit. Je raad het eigenlijk al: Mensen vonden MW1 zo goed dat ze dachten dat MW2 nog beter is dat MW1 en MW2 werd dus beroemder dan MW1. Toen kwam Black-ops uit, mensen wisten nu zeker dat Black-Ops ook zo'n goeie spel is als MW1 & 2 en Black-ops werd dus een bestseller.

Toegevoegd na 1 minuut:
Kleine spellings fouten. Hier is een betere :
Waarom Black-Ops zo beroemd is? Mijn antwoord:
Call of duty maakte hele goeie games, na COD3 kwam COD4 uit (Modern Warfare 1) die je online kon spelen! Mensen kochten het spel en de meeste mensen raakte al snel verslaafd. Later kwam Modern Warfare 2 uit. Je raad het eigenlijk al: Mensen vonden MW1 zo goed dat ze dachten dat MW2 nog beter is dat MW1 en MW2 werd dus beroemder dan MW1. Toen kwam Black-ops uit, mensen wisten nu zeker dat Black-Ops ook zo’n goeie spel is als MW1 & 2 en Black-ops werd dus een bestseller.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is altijd dezelfde link: agressie en games.

Het werkelijke antwoordt is omdat Call of Duty 4 een hele goede Engine had, waarop het spel was gemaakt. Er zaten veel leuke nieuwe elementen in voor de Multiplayer en Singleplayer. Verder waren de nieuwe Mode's en multiplayer mappen gewoon heel erg goed ontworpen.

Sinds deze populaire game wacht elke gamer op een vervolg. Zo kwam eerst WaW, mw2 en nu Black Ops.

Aangezien black ops eigenlijk is gebouwd op het ''frame'' van Call of duty 4 en Modern Warfare 2, en dan met verbeteringen blijft het simpelweg een goed spel waar dus veel gamers naar uit kijken, en het een goed spel vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens bovenstaande wordt beweerd dat er een verband is tussen agressie en Black Ops (schietspel). naar mijn mening is dit juist andersom, het spelen van een schietspel roept agressie op.

Zelf ken ik een aantal mensen die Caal of Duty Black Ops spelen, deze doen het vooral omdat ze beter willen zijn dan hun vrienden in het spel en dit willen bewijzen,.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee het is niet een spel om je agressie op kwijt te kunnen.
persoonlijk word ik er zelf niet agressief van, en kan ik mijn agressie daar ook niet in kwijt. ik speel de game nu ook een tijdje, en vind het juist een leuk spel, dit komt omdat je het zelf gezellig kan maken om met vrienden samen te gamen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je agressie uiten in een spel waaronder COD:BO kan altijd. Als je even lekker je agressie wilt uiten dan raad ik je de zombie mode aan ;)