De online MMORPG APB (All Points Bulletin) kreeg na 2 maanden al geen steun meer van de developer (geen servers, dus niet spelen).

Wat zijn dan je rechten als consument?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hou hoop, hij wordt misschien overgenomen door een andere developer! http://www.pu.nl/headlines/APB_heeft_nog_een_toekomst.aspx?id=6122

Antwoorden (2)

Je hebt weinig rechten als deze MMORPG gratis was.
maar betaald word het anders, dan had hij de termijnen moeten laten aflopen en niet zomaar stoppen, maar zoals ik al zij , een gratis spel heb je geen rechten dan heeft hij het woord
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het feit dat een internetsite toegankelijk is, op zich niet voldoende is om artikel 15 toe te passen; noodzakelijk is dat de consument op die site gevraagd wordt overeenkomsten op afstand te sluiten en dat er inderdaad een dergelijke overeenkomst gesloten is, ongeacht de middelen die daartoe zijn gebruikt. De taal en de munteenheid die op de internetsite worden gebruikt, doen in dat opzicht niet ter zake
dus als je geld in de site hebt gestoken ben je het kwijt , als er iets dergelijks over deze situatie is vermeld is in de overeenkomst