Mijn spel, I Am Alive, gekocht via Steam account crasht. Heeft Iemand hier een oplossing voor?

Ik heb een dikke week geleden via mijn Steam account de game I Am Alive gekocht. Ik kan het spel starten tot aan het menu maar hier loopt het fout en crasht het spel als ik de play button klik.
Ik ben reeds meer dan een week aan het mailen met de Ubisoft helpdesk. Die hebben mij al vanalles laten doen maar het spel werkt nog steeds niet.
Volgens hun laatste communicatie zou er iets mis zijn met mijn Windows maar deze is volgens de Microsoft update site volledig bijgewerkt. (volgens mij weten ze het ook niet meer en leggen ze de fout dan maar ergens anders)
Is er iemand die hetzelfde heeft meegemaakt en dit heeft kunnen oplossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.4K

Het beste antwoord

Je kan altijd proberen je drivers te updaten, dat kan onder andere via
http://www.guide4games.com/index.php/fixes/2222-i-am-alive-pc-crashes-crash-to-desktop-ctd-freezes-low-or-bad-fps-problems-errors-and-fixes

Mocht dit niet aan de orde zijn. uit mijn eigen werkervaring als helpdeskmedewerker weet ik dat wanneer er wordt gezegd dat het probleem aan de computer ligt, maar dat ze verder geen informatie vertellen. Dat zij het ook niet meer weten. En zo het gesprek proberen te beindigen zodat je het er bij laat.

Mochten de updates niks uithalen, zou ik gewoon mn geld terug eisen van ze.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de moeite maar alles wat op die site voorgesteld wordt heb ik reeds doorworsteld.
En ik heb inderdaad de indruk dat ze mij willen afschepen.
Toch bedankt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nogmaals bedankt voor de reactie.
Ze waren bij Ubisoft plotseling veel vlijtiger nadat ik je gequoted had.
Maar een oplossing is er nog steeds niet.
Aangezien er blijkbaar toch geen oplossing uit de bus zal komen ga ik de vraag maar sluiten.

Andere antwoorden (1)

dit heb ik zelf ook wel eens gehad company of heroes spel,
steam hebt dit soort problemen vaak het beste wat je kan doen is contact opzoeken met steam en je geld terug vragen heb ik ook gedaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is nochthans de eerste keer dat ik problemen heb met een game aangekocht via Steam.
Heb wel altijd al veel problemen gehad met ubisoft games.