Welke pc RACE-games hebben mooie omgevingen? Zijn deze tegen budget prijs nog te verkrijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Fuel is een mooie game.
Zie link 3 racespellen voor €40!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

de oudere need for speed spellen , Blur ,Dirt 1 of de iets duurdere Dirt 2 , Forza motorsport 1,2 of 3

Toegevoegd na 1 minuut:
ze zijn allemaal nog te krijgen in de winkels die spellen verkopen alleen de NFS serie is groot en zal vast wel een paar delenhebben die toevallig in de gamewinkel in jouw buurt net niet aanwezig zijn , de prijs is gemmideld 20 á 30 euro en soms lager
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://store.steampowered.com/
kijk hier op, installeer het programma, maak gratis account aan, dat kan,
en dan zijn er genoeg spellen die je kan kiezen.
aangezien jij een race spel zoek kan ik deze aanbevelen

http://store.steampowered.com/app/11020/

speel het zelf ook, veel te doen, creatief ook, je kan eigen baan maken, campaign of multiplayer,, hoort volkomen gratis te zijn, zelf kan je ook nog rondsnuffelen op de site en andere spellen vinden,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
F1 2010 die heb ik en is het gaafst te combineren met zo'n race-stuur