Weten jullie waar een goedkope Xbox met minstens 250 GB hardeschrijf te koop is?

Het moet in een winkel zijn, niet online dus. Als je er een online vindt met maximaal 2 dagen bezorgen, kan het nog wel! Ik wil er ook geen mobiele abonnement erbij ofzo. Ik hoef er ook maar 1 controller bij, mogen er meer zijn. Games erbij hoeft ook niet, maar het zou wel leuk zijn!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het niet een optie de 4GB uitvoering te kopen icm een externe hardeschijf? Externe hardeschijven kosten tegenwoordig geen drol meer en je kan 'm zonder problemen met een usb kabel aan je xbox hangen en ernaast leggen.

Het beste antwoord

Bij 4Launch hebben ze deze in de aanbieding, ze hebben zes stuks op voorraad (volgens de website).

239 euro, incl verzendkosten.

Je kan bestellen via de webshop, maar het bedrijf zelf is gevestigs in Eindhoven.

Succes!

Toegevoegd na 3 minuten:
ps:
Op marktplaats zijn er ook veel te vinden, er staat nu 1 voor

175 euro (wordt nog op geboden) , maar de vraag is of je voor die paar tientjes meer niet gewoon beter een nieuwe kunt kopen :)

http://kopen.marktplaats.nl/search.php?stop_force_description_search=1&from_searchbox_advanced=1&q=xbox+250Gb&g=0&qsf=0&postcode=8926&distance=&search=Zoek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel voor je antwoord, Eindhoven is hier niet ver vandaan, ophalen lukt dus wel.

Andere antwoorden (3)

Alleen de nieuwe Xbox 360 Slim heeft een harde schijf van 250 GB. Aangezien deze nog niet zo lang bestaat heb je weinig kans deze tweedehands te vinden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dat gaat je dus 250 euro kosten. Voor 100 euro minder heb je dezelfde Xbox met een 4 GB harde schijf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor 240 Euro kun je bij Dixons terecht.
Voor meer winkels, en online-shops, klik de link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien op toysxl.nl kijken daar hebben ze bijna al het speelgoed