Medal of honor of call of duty black ops

Ik ben van plan een van twee te kopen voor de xbox 360. Graag jullie mening.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
1K

Antwoorden (6)

ikzelf zal gaan voor call of duty, goede verhaal lijn in het verleden, maar ook is de multiplayer zeer sterk, het spel zelf heb je mischien op normal mode binnen 10 uur uitgespeeld, de multiplayer duur wel mischien 100 uur
zelf vind ik Medal of honor een goedkope namaak van call of duty geworden, dit vind ik heel jammer want Medal of honor had altijd andere kwaliteiten, ik zal gaan voor Black Ops , Medal of honor heb ik gespeeld, black ops heb ik ge Pre-Orderd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb hetzelfde gedaan, moh gekocht, en black ops pre orderd. zodra black ops binnen is, gaat moh de kast in;) multiplayer van moh ben je na 5 uur wel zat.. van cod ben ik gewend er veel meer uren zoet mee te zijn :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hah idd jij snapt het, ik kan niet wachten op COD blackops
Ik zou wachten op COD Black Ops

Zelf heb ik medal of honor thuis, en valt qua multiplayer best tegen.. weinig opties zoals wapens kiezen en maps om op te spelen.

Bij cod black ops heb ik al trailers gezien van de spelopties en die lijken al veel uitgebreider dan die van moh.

hieronder nog een link van alle wapens in cod.

2de link vind je meer info over cod black ops
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
BlackOps is nog niet uit, dus zeker weten doe ik het niet.
Van wat ik aan trailers enzo heb gezien, is BlackOps toch leuker. Meer actie, een beter verhaal en een veel betere multiplayer. Medal of Honor is opzich ook wel vet, maar zelfs of Hard is die nog relatief makkelijk te spelen. Ook is de singleplayer van Medal of Honor waarschijnlijk korter dan BlackOps en is de multiplayer een stuk minder.
In MoH heb je namelijk de standaardmultiplayer games (TDM enzo) en in BlackOps heb je een aantal nieuwe modi die erg veelbelovend zijn. Ook kun je je character wat meer customizen in BlackOps. In MoH ben je daar vrij snel klaar mee.
Oja, in BlackOps zit nogal veel gore. Bij explosies vliegen lichaamsdelen door de lucht en kun je kelen doorsnijden. Als je dit niks vindt, kun je mss maar beter voor Medal of Honor gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beide niet gespeeld maar van de COD reeks weet ik gewoon dat de meeste spelen gehyped zijn ( veel reclame voor gemaakt ect. ). Wat krijgt je dan; veel mensen gaan het spel kopen en hebben er niet eens een review van gelezen, gewoon erbij horen omdat anderen het spel ook hebben. Dus bij wijzen van spreken gewoon iets spelen waarvan je niet weet of je het wel echt leuk vind.

Bij Medal of Honor vind ik de player-reflecs niet zo mooi, het geluid integendeel wel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou voor black opps gaan dan weet je zeker dat je waar voor je geld hebt , ten eerste Medal of honor doet veel denkn aan COD als je het speelt , dus waarom Medal of honor als je beter COD kan kopen en ten tweede , veel mensen zullen COD kopen dus veel mensen online , en het blijkt dat de multiplayer bij Medal of honor slecht is , en bij COD is het verhaal kort maar krachtig met leeuke omgevingen en bij Medal of honor loop je 3 uur lang in grotten en woestijnen ,

ik zou voor cod gaan :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zelf koop geen van beide en hou het bij Bad Company 2, die ik jou ook kan aanraden, en dan in december de multiplayer expansion pack kopen, Vietnam!

Maar okeej Black Ops: Dit wordt een hele snelle shooter! heb je Modern Warfare 2 gespeeld? Deze gaat waarschijnlijk net zo snel. Op een gegeven moment zal je net als bij MW2 overal campers krijgen, gasten die rondrennen met kruisboog (in mw shotgun gasten en tactical knife). Heel irritant.
Black Ops is wel heel uitgebreid en heeft veel modi's om te spelen.

Toegevoegd na 6 minuten:
(sorry klikte perongeluk op antwoord plaatsen:(...)
Kijk voor veel Black ops nieuws op de link hieronder!
Single player word waarschijnlijk heel spectaculair!

Medal of Honor: Is eigenlijk meer een soort documentaire over de oorlog tegen de taliban! Vooral de single player. Is langzaam maar wel rustig en veel realistischer dan Black ops. Single player schijnt ook erg kort te zijn.
De multiplayer schijnt niet heel goed te zijn. Heel veel campers die je makkelijk dood hebben, en zicht kunnen hebben op spawnplekken zodat je gespawn killed word. Vijanden zijn moeilijk te spotten en zodra je uit je schuilplaats komt wordt je gesniped.

Conclusie: Ik vind ze allebei niet goed, maar ik zou voor Black ops gaan, die is echt beter, uitgebreidder en de graphics zijn veel beter!
Koop lekker Bad Company 2! Is echt een goede game!

En google even wat reviews op van deze 3 games en maak dan je keuze!