Heb je een code nodig voor FIFA14 Online?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Voor de pc versie. ja.

Het beste antwoord

Het licht er aan op welk platform, als je op PC Fifa 14 wil spelen, (Wat ik zelf ook doe) Kan je origin downloaden en daar kan je het gewoon Online kopen en gelijk daar af downloaden.
Ik heb net gezocht naar je vraag en nee op geen een van alle consoles heb je een Code nodig om online te spelen.
Gevonden op : https://uk.answers.yahoo.com/question/index?qid=20140102003257AAeTMuq (Wel engels jammer genoeg)