kan iemand mij wat meer vertellen over de horoscoop stier 15 mei om precies te zijn??

ik ben dus geboren op 15 mei 1989 en ben een stier en vele mensen zijn nu bezig met echte horoscopen te lezen daarmee bedoel ik niet die van in de boekjes en ik wilde wel eens weten wat er juist allemaal in mijn horoscoop te lezen is . met vriendelijke groet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

De bron van de horoscoop maakt niet uit. Er is geen enkele relatie tussen wat je doet of overkomt en de datum waarop je geboren bent. Dus jouw horoscoop:

Doe waar je zin in hebt, en leef gelukkig. Doe geen al te gekke dingen en ga uit van je intuitie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt zelf online een gratis geboortehoroscoop opstellen (google 'gratis geboortehoroscoop'). Wat je daarvoor nodig hebt is je geboorteplaats, datum (is dus al bekend) en tijdstip van geboorte (zo exact mogelijk). Het bespaart een hoop rekenarij, binnen een mum van tijd heb je je horoscoopcirkel. Er staat ook een uitgebreide beschrijving bij van de planeten in de tekens, de aspecten die ze maken enzovoorts. Er is één nadeel, namelijk dat je wel een ervaren astroloog nodig hebt (of iemand die veel geboortehoroscopen heeft getrokken) die een goede synthese van het geheel kan maken, een compleet verhaal. Nu staat alles er nogal schematisch in.

Voor de goede orde: astrologie is beslist géén flauwekul, zeker uit een persoonlijke geboortehoroscoop kun je erg veel halen, en dan geen algemeenheden die op iedereen van toepassing kunnen zijn maar ook precies de dingen die zeer karakteristiek zijn voor jou, d.w.z. degene van wie de horoscoop is getrokken. Aan de andere kant is het ook geen keiharde wetenschap. Je moet er sowieso niet naar gaan leven. Het is wel boeiend om te zien dat bepaalde aspecten of constellaties maken dat je - bijvoorbeeld - op bepaalde gebieden steeds tegen dingen aanloopt of gefrustreerd wordt, terwijl op andere gebieden alles voor de wind gaat. Sowieso kun je uit het complex zon-ascendant-maan en mercurius al heel veel zeggen over je karakter, de manier waarop je overkomt, hoe je denkt en redeneert, hoe je reageert op de buitenwereld.

Op basis van puur jouw datum kun je niet veel meer zeggen dat je een stier bent, met de bijbehorende eigenschappen, maar uit een persoonlijke geboortehoroscoop haal je veel meer, krijg je een veel completer en juister beeld van de persoon die jij bent. Ik durf dat te stellen omdat ik vele jaren horoscopen heb getrokken van mensen en iedere keer was de karakteranalyse weer frappant.