Hoe word n mandela precies ingekleurd?

Met bv diverse kleuren of 2 of 3 kleuren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet om flauw te zijn, maar is het niet 'mandAla?
Mandela is die meneer in Afrika:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tikfoutje:-)

Het beste antwoord

Mag u helemaal zelf weten. Gewoon de kleuren gebruiken, waar u zin in heeft. Voor het inkleuren van mandela's zijn geen voorschriften. Iedereen kan daarom lekker zijn creativiteit kwijt.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat is het leuke van een mandele, je kiest zelf de kleuren die je erbij vind passen, en zoveel kleuren als dat je zelf wilt.
Het is heel ontspannend om zo bezig te zijn, en als je klaar bent, heb je een originele tekening :)

Toegevoegd na 1 minuut:
Mandele moet uiteraard mandela zijn.

De kleuren die je kiest, zal waarschijnlijk afhangen van je humeur op dat moment.
13 jaar geleden
Als je een mandala maakt ontstaat er een dans op papier. Er is maar EEN regel: Begin in het midden. Door herhaling wordt jouw tekening mooi en kan niet mislukken. Het inkleuren doe je naar eigen inzicht, geen tekening wordt gelijk. Jouw mandala is uniek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat je leiden door je gevoel. En héél belangrijk, neem er de tijd voor, zo wordt het kleuren een rustmoment waarbij je even helemaal tot jezelf kunt komen, me time!