Schrijf op hoe jij de wereld beziet. Schrijf op hoe jij naar mensen kijkt, wat jou aanspreekt en wat jij vermijdt.
Je bent wat je ziet.
De wereld is jouw spiegel.
Door te herkennen wat het is wat JIJ ziet, leer je jezelf kennen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een a3 (of groter formaat) papier met allerlei plaatjes uit tijdschriften geknipt wat over jou gaat. Zowel hobbies, interesses als je persoonlijkheid en daar dan wat bij vertellen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of de mensen die bij je presentatie zijn jou al kennen? Anders kun je misschien iets doen met het kwaliteitenspel.
Je kunt het spel ook gebruiken om voor jezelf kernwoorden te verzamelen die je kunt gebruiken in je presentatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan een dagje je leven filmen en die presenteren. Je kan andere mensen vragen iets over jou te vertellen en dat in de film voegen of als steekwoorden in je presentatie voegen.
Je kan misschien je favoriete eten trakteren. Je kan foto's uit je leven laten zien en dan het e.e.a. erbij vertellen. Maar dit zijn wat losse ideeën.