Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hallo iedereen, mijn vraag is zit ik ook in het spirituele?

IK WEET NIET WAT DIT ECHT BETEKENT
maar heb veel gelijkenissen met jullie ...
heb ook last van spierpijn die maar nooit weggaat,
constante vermoeidheid die niet verdwijnt of heel zelden.
ook vake nachtmerries,kan er iemand hier mij helpen?
wat kan ik daaraan doen?
ALVAST BEDANKT
GRT

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
737
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@.ANNELIEZ dus dan toch niets te maken met dit hier?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Begin eens met een bloedtest of je geen bloedarmoede hebt, dat zou de vermoeidheid kunnen verklaren
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Slimmer sporten, meer slapen en geen enge films kijken savonds
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien gebruik je veel teveel suiker elke dag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt mij eerder dat je last van spanningen hebt. Daardoor span je de hele dag je spieren een beetje aan en dat kost heel veel energie wat de vermoeidheid zou verklaren. Probeer eens voor jezelf na te gaan of je druk maakt om dingen (kan onbewust) of gewoon teveel bezigheden hebt op een dag. als dat het geval is probeer dan wat rustmomenten in te brengen in een dag. En hou het vooral 's avonds rustig met een douche/bad, kop thee en geen enge films of zoiets.
Ik denk dat jouw klachten weinig met het spirituele te maken hebben. Sterkte!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, maar je hebt grote kans dat je op het randje staat van ontwaken. Daarna kan je erg spiritueel worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Simpel maar wel tot de kern gesproken, je moet eerst diep gaan om herboren te worden. Maar of je daar spiritueel van wordt? Zelf zie ik het meer als realistisch. Maar ach wat maakt het uit. Alles gaat zoals het gaat, als we maar niet naar antwoorden zoeken, vragen beantwoorden is veel leuker.
Ik zou je maar eens snel laten onderzoeken. Als het zo erg is als je zegt, dan vind ik het uiterst verontrustend.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding