hoe voel je dat iemand aan je denkt?

Een spirituele vraag dus alsjeblieft niet meteen als nonsens betitelen omdat er geen feiten bewezen kunnen worden. Kun je voelen als iemand aan je denkt. Hoe dan?Als mijn kind al een tijd niet heeft gebeld en ik denk aan haar, gaat ineens de telefoon.
Ook kijk ik soms naar het zesde zintuig en zie de ouders berichten doorkrijgen van b.v hun overleden dochter, dan vraag ik me af waarom de ouders zelf dat niet horen of een teken krijgen. Is er hier meer of minder sprake van je openstellen ervoor.

Weet jij het antwoord?

/2500

Er is geen bewijs voor, maar er is zoveel meer tussen hemel en aarde dan alleen wat lucht. Telepathie is een kracht van de geest. De geest kan zoveel meer dan wij denken en/of nu weten... Hoe je voelt hoe iemand aan je denkt? Ikzelf heb dan zelf ineens een sterke gedachte aan die persoon, zomaar ineens. Ik pak dan gewoon de telefoon en bel diegene. Het is wel vaker gebeurt dat die persoon op dat moment ook aan mij blijkt te denken...

Dat diegene je aankijkt, net als met roddelen. En als jullie een sterke band hebben, denk jij ook aan die andere!