Mijn zoontje is met 30 weken geboren na een keizersnede klopt zijn horoscoop dan wel?

Uitgerekend had hij pas 15 maart geboren moeten worden en zou dan vissen zijn geweest. Nu is hij een steenbok . En nee, hij is gehaald omdat ik anders zou sterven, hij had het nog prima naar zijn zin en heeft dus niet zelf besloten om op die dag geboren te worden. Hoe kan zijn sterrenbeeld dan nu kloppen of zijn daar regels voor?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.4K

Het beste antwoord

Ja, je stelt hier een gewetensvraag, waar in feite alle astrologen mee zitten. Het wordt ook gebruikt als argument tegen de astrologie.

Feit is wel dat statistisch onderzoek heeft uitgewezen dat niet natuurlijke geboorten minder goed kloppen als het om de astrologische interpretatie gaat. Het betreft dan wel beroepen en niet karakters.

Toch is het antwoord eenvoudig. De horoscoop die geldig is is de horoscoop die wordt gemaakt op het moment van de geboorte zelf, dat wil zeggen op het moment dat de baby zelf gaat ademen. Op dat moment is hij/zij er in spirituele zin.

Deze wijsheid heb ik niet van mezelf maar van de bekende esotericus Dr Martin Boot. Ik kan je daarom voor verdere vragen het beste verwijzen naar http://www.astroboot.com.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thanx

Andere antwoorden (7)

de horoscoop telt gewoon vanaf de datum dat je geboren bent.
14 jaar geleden
Ik zou zeggen, neem allebei de horoscopen. Of een compleet willekeurige. Of elke week-maand-jaar een nieuwe, in een rotatiesysteem. Het is niet alsof het daadwerkelijk een verschil maakt of zo, aangezien het sowieso allemaal "uyt den dicken duym" gezogen is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Ik zat me te beraden op een dergelijk antwoord, dankzij jou hoeft het niet meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Altijd blij om mensen tot dienst te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het eer en genoegen was geheel aan mijn zijde :)
Dat hij te vroeg geboren is moet ook in de sterren hebben gestaan, dus moet je die datum gewoon aanhouden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dikke +
Dat maakt niets uit. Aangezien het licht van de sterren een paar miljoen lichtjaar onderweg is, kan een verschil van een paar dagen niet echt verschil maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeker wel, alles is voorbestemd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijns inziens kloppen die horoscopen toch nooit, ze spreken elkaar nog al eens tegen.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Elk mens is anders. Elke interpretatie dus ook....
Voor zover een horoscoop uberhaupt enige waaarde heeft, moet je uitgaan van de datum dat je zoontje ter wereld is gekomen. Immers, als alles voorbestemt is om te gebeuren, dan was ook de voortijdse geboorte in de sterren geschreven. Maar dat wist je wel, want in jouw horoscoop stond al dat je voortijds baren zou.