Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Link tussen lichamelijke kwalen die geestelijke blokkades aanwijzen. Waar vind ik goeie bruikbare info daarover? Boeken, sites, nog anders?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Hert antwoord wat ik wilde delen is al gegeven. M.i. is de essentie van (bijna) alle lichamelijke klachten (het kan ook karmisch zijn) het niet vol aangaan van het leven zoals deze zich aan ons ontvouwt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hmm, iets staat me bij dat ik hier al eens eerder een antwoord op heb gegeven.

Mijn bijbel en welke in de meeste alternatieve boekwinkels/therapeuten te vinden is, is:
De sleutel tot zelfbevrijding.

Een heel dik en duur boek.

http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/de-sleutel-tot-zelf-bevrijding/1001004001567247/index.html?Referrer=ADVNLGOO0020082402bn6

Toegevoegd na 5 minuten:
Bekijk ook eens deze vraag:
http://www.goeievraag.nl/vraag/veroorzaker-kanker-veroorzaakt-negatieve-energie.69737

Of deze:
http://www.goeievraag.nl/vraag/ziete-crohn-erg-moe-imand.31418
Het antwoord van onze oude en wijze XiniX
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeer goed boek!

Andere antwoorden (4)

Ik ben in het bezit van het boek *DE SLEUTEL TOT ZELF-BEVRIJDING" * het is een encyclopedie van de psychosomatiek.
oorsprong en oplossing van 1300 ziekten
ISBN:978-90-75849-32-5
geschreven door: Christiane Beerlandt
Het boek telt 1337 pagina's
Ik betaalde er een 2maand geleden 54 euro voor
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja kijk...goede bruikbare informatie...het is best persoonlijk, wat ikzelf prettig vind en veel uit haal is het boek "De zin van ziek zijn" van Thorwald Dethlefsen en Rudiger Dahlke. Het is een eerste deel, en hierin gaan zij in op de achtergronden en filosofie van het ziekzijn en beter worden. Om inzichten te geven...het tweede deel heet "Ziekzijn: signalen van de ziel". Ik heb er veel van geleerd en inzichten gekregen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zit toevallig net te luisteren naar "Healing" van Dr. David Hawkins. Dat is een nieuw audio programma van 7 cd's die precies over dit soort dingen gaat. Is heel interessant. (ben pas bij cd 3 trouwens)
De tracks hebben namen als :
All Illness, Are Physical, Mental and Spiritual
Can there be a benefit to an illness
The universal healing balm
Illness as a result of programming via the collective unconscious
Five steps to healing an illness
Become a loving being as a source of healing

Is goeie info.
Te koop op onderstaande link, of voor niks te downloaden via een torrent linkje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank voor deze link!
In de boeken van Roy Martina staat hier heel veel over dit onderwerp. Zelf ben ik NEI-therapeut en werk ook met het opsporen van emotionele blokkades.

Als je lichamelijke klachten krijgt, zit hier vaak een onverwerkt verdriet of trauma uit het verleden achter.

Er zijn verschillende opleidingen in te doen via Roy Martina of de Andromeda Academy. Ook hier hebben ze veel boeken over dergelijke onderwerpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding