Wie heeft er speciale ervaringen met beschermengelen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Een vraag die om diverse reacties vraagt op deze site. Want er is natuurlijk de discussie: bestaan ze echt of is het allemaal onzin. En dat wordt dan een eindeloze discussie, want de voor en tegenstanders over dit onderwerp kunnen heftig strijden, heb ik in het verleden mogen ervaren. Er zijn veel boeken over dit onderwerp geschreven, een ervan die mij zeer geïnspireerd heeft is: Een engel op mijn schouder van Jacky Newcomb, een boek met laten we zeggen mooie praktijkvoorbeelden. Verder heb ik op zeer moeilijke momenten in mijn leven altijd bijzondere hulp mogen ervaren, en dat was altijd op een manier die niets met het toeval te maken had en ook niet met menselijk ingrijpen, dus wat mij betreft zijn ze er echt.

Livendemaan heeft ervaringen met beschermengelen: ''Ik heb ervaringen met beschermengelen. In mijn droom wordt ik elke nacht bezocht door mijn beschermengel die ik ook duidelijk kan zien. Meestal is de omgeving dan heel licht. Mijn beschermengel geeft me adviezen wat te doen met bepaalde dingen in mijn leven, maar zegt niet wat te doen. Hij laat me simpelweg de dingen vanuit een ander standpunt zien: geeft andere opties aan die ik nog niet had gezien. Wat mij verder opvalt is dat ook al is een engel een religieus iets, mijn beschermengel me niet bekeerd of laat zien dat hij een creatie is van god.'' http://www.askanowner.nl/qa/view.asp?guid=&sid=2&qid=183850

Beschermengelen en ik, we schijnen elkaar niet te mogen ontmoeten, dus ik moet je meedelen, dat ik zulke ervaringen(logischerwijs) niet heb.

Ach..als je erin gelooft kun je alles in je leven wel zo draaien, dat invloed van dergelijke ' fenomenen' zogenaamd van invloed is geweest. Je begrijpt al, dat ik zo'n saaie muts ben, die aan dergelijke kulderiek geen waarde hecht. Echte beschermengelen bestaan ( waar het kleintjes betreft) uit vaders, moeders, opa's, oma's, oppasen, leiders creche, peuter- en kleutergroepen, broers, zussen en noem maar op, die oog hebben voor gevaar en liefde voor grut. Bij volwassenen zijn partners, vrienden, broers,zussen, aanhang, buren, vrienden, collega's , kennissen, noem-maar-op van belang. met een beetje geluk kunnen deze helden optreden waar het nodig is. Verder ben je als mens 100% overgeleverd aan lot c.q. toeval. Engelen...ook beschermengelen...zijn net zo realistisch als de grootmoeder die levend uit de wolvenbuik komt........

Eddijst heeft tegen me gezegd dat ik veel helpers bij me heb. Het enige wat ik diep van binnen voel, is dat ik niet alleen ben. Vaak krijg ik veel antwoord in mijn gedachten opkomen, waarvan ik me nog niet bewust was dat ik het antwoord wist.

Heb ik 2 keer mee gemaakt.(geloof ik) 1 keer dat ik bijna aangereden ben en 1 keer met een centrifuge. Maar kom maar op met die - - - - en verklaar mij maar voor gek of debiel. Of kraam ik weer onzin uit? Aanrijding: Ik stak blindelings over want ik wilde de bus halen anders moesten we een halfuur wachten, en op dat moment kwam er 1 tram van de ene kant en een bus van de andere kant aanstormen en mijn schoonmoeder en andere mensen hoorde ik schreeuwen van kijk uit en ik dacht nou daar ga ik. Maar op een of ander manier was ik in 3 stappen aan de overkant. Het was heel raar, want toen ik aan de overkant stond dacht ik echt dat kan niet dat is onmogelijk, en het voelde ook heel raar toen ik rende. En mijn schoonmoeder zei ik van jeetje hoe heb jij dat nou geflikt. Ik zei nou weet ik veel , ik heb het gered. De overkant was zeker tussen de 20 a 30 meter en dat doe je echt niet in 3 stappen. Ik kom geregeld bij die plek en elke keer als ik daar ben denk ik er weer aan. Centrifuge: Ik wilde al draaiende in zo'n ouderwetse kapotte centrifuge graaien, normaal doe ik dat nooit maar iemand zat tegen mij te praten en ik was dus afgeleid en wilde dus de was uit de draaiende centrifuge pakken en ineens voelde ik een ruk aan mijn arm en ik dacht in mijn zelf mijn god wat is dit, aan wie heb ik dit te danken. Hoe dom kan ik zijn om in een draaiende machine te gaan graaien dacht ik.

Volgens mij heb ik 8 beschermengelen. Zij hebben mij al vele jaren in leven gehouden. Ik heb ook nog nooit iets gebroken. Het brengt ongeluk wanneer je ze vraagt om je tot 115 jaar in leven te houden in goede gezondheid, dus dat vraag ik ze niet. Speciale ervaring: Ik heb 4 van de engelen weleens gevraag om naar vrienden van mij te gaan die vaker pech hebben. Maar zij bleken ook al een paar engelen te hebben.