Waarom hoor je nooit over dierengeesten?

Je hoort zo vaak over geesten op tv of van een persoon die erover verteld of iets dergelijks maar het betreft altijd mensen. Waarom nooit dieren?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het is een persoonlijk verhaal.. Mijn vriendin en ik fietsten eens 's nachts over een viaduct over de a7,het was omstreeks 12 uur.Vlak naast dat viaduct zit een dierencrematorium,en daaromheen zitten er geen boerderijen. Wij hadden geen drank of drugs op en we hoorden allerlei soorten honden blaffen! Nou,volgens mij zetten ze geen dieren in de wacht tot ze verbrand worden... En nog gekker is dat 8 km verder,zit er bij een rotonde een dierenpension,daar hadden we smiddags dus wel enkele honden horen blaffen,maar toen omstreeks 1 uur 's nachts was het helemaal stil. Wij zijn beide enorme hondenliefhebbers. Dit is het vreemdste en enige voorval wat ik mbt dierengeesten heb meegemaakt.Ik heb geprobeerd er een rationele verklaring voor te vinden maar ik kan het niet anders zien dan dat ik dierengeesten heb gehoord,ik ben zowiezo spiritueel ingesteld. Deze was het...

Ik denk dat je eens moet zoeken bij de totems van de indianen. dat zijn dieren, en ik denk dat het leuker is om je daarin te verdiepen dan hier een paar zinnen te lezen. succes. Ps, ik heb zovast een beginnetje gemaakt voor je

Bronnen:
http://users.telenet.be/mystic.crow/Dieren...

je hoort er niets over omdat het maar weinig voorkomt, en mensen zich er niet mee bezig houden het bestaat wel sterker nog ik heb zelf een geest van mijn kat gezien die al jaren dood was en we waren met 3 mensen en hebben ze alle 3 gezien...

Je hoort er vaak genoeg over. Er zijn mensen die een bijna dood ervaring hebben, en eenmaal door de tunnel komen ze vaak weer in aanraking met hun lang overleden hond of huisdier. Ik denk dat alles wat overlijdt, weer terug gaat naar zijn maker, inclusief de dierengeesten.

Dierengeesten vertegenwoordigen (als ze in onze werkelijkheid verschenen) algemeen eigenschappen, gevoelens en natuurkrachten en kunnen minder goed een boodschap door brengen dan menselijk geesten. Dat komt omdat dieren bezitten een "anders gebalanceerde ziel" die meer van deze wereld is.

Ik ken een dame, al redelijk op hoge leeftijd, zij is nooit bezig met (para)normale zaken, geloofd het ook niet allemaal maar ziet regelmatig honden 'die er niet zijn', zegt ze dan. Zij is een dame die erg veel van honden houdt.

Volgens mij doet Derek Ogilvie wel iets hiermee. Ook deden de Amerikaanse Indianen veel met dieren en de geesten van dieren. Maar dit is allemaal vergane tijd.

Er wordt wel eens grof geld verdient aan het geruststellen van mensen waarvan bijvoorbeeld de kat is weggelopen, die willen dan graag horen dat de kat in rust gestorven is en dat hij de baasjes vergeeft etc etc etc. Zolang er geld aan te verdienen is blijven alle geesten van wie of wat dan ook aangeroepen worden.. Moraal van het verhaal, waren de ghost busters er nog maar!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100