Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb dus altijd dat ik "weet" wat andere denken, niet letterlijk, heeft dit een naam?

Ik heb dus al sinds zo lang als ik me kan herinneren dat ik gewoon weet wat mensen bezig houd, dat ik hun precieze emoties kan pijlen en hun diepste gedachten weet. Ik heb dit nooit iemand verteld omdat ik bang was voor de consequenties enzo. Maar is dit misschien een soort kracht of gave? En zo ja wat is het dan? Ik heb niet zoals op alle sites dat ik hierdoor extra veel om andere geef en mezelf daardoor vergeet ofzo want eerlijk gezegd ben ik best egoïstisch. Ik heb ook niet mijn 3e oog geopend want mijn intuïtie is heel slecht.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.6K
Ritsuka
3 jaar geleden
Als je het niet verteld aan die persoon, hoe weet je dan dat je gedachtes waar zijn?
Inekez1
3 jaar geleden
Probeer eerst eens na te gaan of het ook inderdaad klopt wat jij denkt te weten. Als het niet blijkt te kloppen heeft het namelijk een heel andere naam.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dit klinkt als helderziendheid: zo iemand denkt gedachten, gevoelens, herinneringen, of visualisaties van iemand te kunnen opvangen.
Als je kunt aantonen dat je dit echt kunt, kun je rijk worden. Je kunt hiervoor veel prijzen winnen:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_prijzen_voor_bewijs_van_het_paranormale
(Lees meer...)
Toegevoegd op 23 februari 2021 15:07: tekst
3 jaar geleden
3 jaar geleden
TurfGraver
3 jaar geleden
Goeie link, vooral dit stuk:
"Telepathie en gedachteoverdracht wordt door psychiaters en psychologen doorgaans gezien als een indicatie dat iemand lijdt aan een vorm van schizofrenie."
Je denkt dat je gedachten kunt lezen, zo heet dat. Dat zou je kunnen scharen onder mensenkennis die je bijvoorbeeld door levenservaring hebt opgedaan, maar het zou ook kunnen dat je je, ondanks het bij je vraag beschreven eigen karakter, heel goed kan inleven in andere mensen (en hun gevoelens en gedachten).
(Lees meer...)
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding