Wat moet ik doen als er spullen in huis bewegen zonder dat er iemand is?

Hoi
Er gebeuren allerlei dingen in huis wat ik best wel eng vind en niet prettig vind kan iemand me helpen hoe ik het een beetje kan oplossen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Zoek naar een logische verklaring. Wie weet heb je een oud huis dat tocht, en dat er dingen gaan bewegen door de wind. Wat voor spullen gaan er bewegen?

Ik heb dit zelf ook gehad,, het beste wat je kunt doen is meerdere malen best wel een beetje flink boos worden en hardop zeggen dat je dit niet accepteert en dat ze je met rust moeten laten. Wees dan ook ECHT boos en niet doen zoals of je boos bent. Waarschijnlijk heb je hier te maken met een entiteit die verdwaald is en nog niet is "overgegaan". het kan weinig kwaad want ze kunnen je niets doen. maar accepteer het in GEEN geval.

Heel vaak is er een logische verklaring. Ook is het zo dat als je bang bent eerder ontvankelijk zal zijn voor dit soort waarnemingen en je perceptie erop. Een pak koffie die omvalt omdat die niet goed is neergezet kan gezien worden als een entiteit die het omgooit. Daarnaast kunnen spullen verplaatst worden door een luchtstroming (wind), een muis, stress kan je doen vergeten dat je iets elders hebt neergezet. Ook alcoholgebruik kan dit vergeten in de hand werken. In de video hieronder bijvoorbeeld vind je de tedtalk van Carrie Poppy die dacht dat ze een geest in huis had.Echter de verklaring was een gaslek in haar huis die haar auditieve hallucinaties gaf. Er kan dus van alles aan de hand zijn die een logische verklaring kan geven ook al denk je er in eerste instantie niet aan.

Bronnen:
https://www.youtube.com/watch?v=n8yhaFd_GpM

Ga eens boeken lezen over psychokinese: bewegen door geestkracht. Vroeger ook wel telekinese genoemd: bewegen op afstand. Als zonder dat je het wilt voorwerpen gaan bewegen, heet dit: onbewuste psychokinese (ook wel Poltergeist genoemd). In veel gevallen van psychokinese blijkt bij nader onderzoek een verklaring te worden gevonden: de oorsprong van de verschijnselen heeft soms/vaak te maken met psychische problemen.

De logische verklaring kan ook zitten in het moment waarop de dingen bewegen. Zo is er op YouTube een filmpje te vinden, van een antiek Egyptisch beeld in een museum. Dat lijkt iedere dag rond te draaien in de glazen vitrine. Onderzoek heeft uitgewezen, dat de beweging een combinatie is van de onderkant van het beeld (dat niet helemaal vlak is) en het zware verkeer dat een paar keer per dag langs het museum rijdt. Dat verkeer veroorzaakt trillingen, die het beeld deed draaien. Met andere woorden, als dingen in je huis bewegen, kijk dan naar wat is er bewogen en wat is eraan vooraf gegaan. Er zal een natuurlijke verklaring zijn.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100