Waar kan je in Nederland een Ovilus kopen?

Er zijn meerdere Ovilus die je kunt kopen, maar ik ben op zoek naar een Ovilus die de woorden weergeeft die gezegd worden. In Amerika is het gemakkelijker te krijgen want de woorden zijn Engels. Ik vroeg me af of ze ook in Nederland te verkrijgen zijn en zoja waar precies.

Picture for question
TurfGraver
4 jaar geleden
Als u te veel geld heeft, geef dit dan aan een goed doel en niet aan deze oplichters.
Ritsuka
4 jaar geleden
Wat een oplichters website, trap hier niet in.

Antwoorden (1)

De box is niet in het Nederlands te krijgen.
Overigens ook niet meer in het Engels. Als de zes reviews (alleen maar vijfsterren!) op de site niet nep waren en het apparaat echt zou werken, zou het waarschijnlijk nog verkocht worden.

Er is wel een Engelse app voor de iPhone beschikbaar, die gebaseerd is op de Ovilus.
4 jaar geleden
TurfGraver
4 jaar geleden
Als apparaat echt zou werken zou de uitvinder de Nobelprijs winnen.