Kan een iemand uit het hiernamaals communiceren via een digitale medium?

Na een gebeurtenis in mijn leven staan er op 2cd's een stem 1 mannelijk en 1 vrouwelijk
ook als ik deze nummers download staan deze stemmen erop.
En 1x op de radio was het te horen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het nummer van Foreigner is altijd zo geweest. Dit is niet ineens zo geworden na jouw gebeurtenis. De gebeurtenis kan er wel voor hebben gezorgd dat je het voor het eerst hebt gehoord (dat het daarvoor nooit opviel). Daarna is het niet meer niet te horen. Net als de afbeelding die ik heb bijgevoegd. Je weet niet wat het is, maar zodra je het wel weet, kun je niets anders meer zien. Door een gebeurtenis kun je ineens zien wat het is, terwijl je het daarvoor nooit zag. Of iemand uit het hiernamaals kan communiceren via het digitale medium: waarschijnlijk wel, maar niet met "terugwerkende kracht" zoals in dit geval.

Er is geen enkel bewijs dat we zouden kunnen communiceren met overledenen. Soms lijken we dingen te horen of zien in allelei willekeurige patronen, geluiden, ruis enz. Dit heeft te maken met de werking van onze hersenen. Onze hersenen zijn continue bezig indrukken die via onze zintuigen binnenkomen te analyseren en te vergelijken met ervaringen die al in onze hersenen zijn opgeslagen. Dit is een oermechanisme dat bedoeld is om o.a. snel gevaarlijke situaties te kunnen herkennen en daar eventueel op te kunnen reagen. Vaak is de informatie die via onze zintuigen binnenkomen niet volledig of onduidelijk. Onze hersenen probeert dan deze onvolledige info is te vergelijken met iets wat het dichtste komt bij iets wat we wel weten en vult de missende informatie daarmee aan. Daarom zien we vaak beelden en horen we dingen die in willekeurige patronen. Denk maar eens aan allerlei figuren die je in willekeurige wolken kunt zien. Zo ook met geluiden. Wanneer de hersenen eenmaal het verband heeft gemaakt zal de verbinding met het stukje zelf ingevulde informatie zijn gemaakt en zul je het voortaan altijd zi blijven zien of horen. Het is dus gewoon de "automatisch aanvullen" functie van je hersenen die voor dit fenomeen zorgt. Er is dus niks bovennatuurlijks aan. Maar sommige mensen willen liever wel geloven dat er communicatie mogelijk is met overledenen. Dit geeft namelijk vaak troost wanneer niet geaccepteerd kan worden dat een dierbare er niet meer is.

Boodschappen uit het hiernamaals, kunnen binnen komen via onze gedachten, of via ons gevoel, of een gebeurtenis die we zelf als een boodschap uitleggen . Het lijkt me onmogelijk om dat op een andere manier voor elkaar te krijgen , immers er moet iets technisch gebeuren om die stem te kunnen horen en vast te leggen en een gedachte is niet iets technisch

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100