Heb zelf een foto verstopt thuis die ik nu niet meer terugvindt. Kan ik deze terugvinden met gebruik van de akasha kronieken?

Zou hem echt wel terug willen.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Ik denk het niet. Ook als je de driedimensionale instituties weet te overstijgen, kunt communiceren met broeders en zusters uit de ruimte, en je weet zelfs door je hogeren perceptie resonerende illusies te doorzien, ook dan nog lukt het m.i. niet om alle spullen die je in je huis hebt transcedent te visualiseren. Voor zulke platte zaken zijn de kronieken nu eenmaal niet bedoeld. Je zult dus gewoon moeten zoeken.
Sterker nog: je dikwalifiseert jezelf als je je tijdloze en universele metafisieke vermogens zou willen inzetten voor zoiets banaals als het vinden van een foto.