Wat doet iemand via je foto als ze zeggen dat ze alle obstakels van het verleden gaan weghalen en je gaan beschermen met witte magie?

Toegevoegd na 7 minuten:
Het gaat om helderzienden/ mediums die aan geven dat je geblokkeerd bent. Ik heb het ook over de mensen die niet oplichten en echt willen helpen met bijvoorbeeld blokkades in je leven.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

Tja, wat doet zo iemand vraag je, zo iemand probeert van je te profiteren door je allerlei onzin op je mouw te spelden, en als alle obstakels via de witte magie verdwenen zijn, zegt zo iemand: kan ik effe vanguh?(Rijk de Gooyer)

Ik wil je daarom in dit antwoord adviseren hier niet op in te gaan, want immer hoe zou zo'n iemand via een afbeelding wat niets meer is dan een willekeurige verzameling beeldpunten die obstakels uit je verleden kunnen verwijderen? Het wordt pas een dingetje als die charlatan een obstakel uit de foto zou kunnen verwijderen terwijl jij de foto in de hand hebt met witte magie.

Dus neem een lekker bakkie thee en overweeg je keuze, want deze mensen zijn oplichters van de eerste orde. Ik schreef gisteren iets over cognitieve dissonantie, en zo begint het impalm praatje van zo'n charlatan... Trap er niet in!!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Er zijn mensen die beweren via een foto informatie te kunnen krijgen.
Zo zouden ze dan met deze informatie een blokkade bij jou kunnen wegnemen.
Dat is een mooie bewering van ze, maar trap daar niet in.
Vervelende ervaringen in het leven worden vaak weggestopt en niet goed verwerkt.
Als dat maar lang genoeg duurt, ontstaat er een blokkade, waardoor je uit balans kan raken, ja zelfs ziek worden.
Het is dus een erg complex gebeuren, dat je gemaakt heeft wie je nu bent
Niet zo maar even met een foto op te lossen.
Kan gewoon niet
En je beschermen met witte magie, tegen wat?
Wat denken ze je dan voor te beschermen?
Dus nee, iemand kan niet via een foto van jou, de obstakels uit het verleden weg halen en je daarna beschermen met witte magie