kan een overleden persoon zich op andere manieren manifesteren dan als mens?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.1K
Poet
6 jaar geleden
ja, als lijk of geraamte
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je kunt bijvoorbeeld een voor jou bekende geur ruiken die hoort aan de 'overledene' gelinkt wordt. Meestal manifestaties die jou bekend zijn.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
-/- hoort

Antwoorden (2)

Een overleden persoon kan zich niet meer manifesteren.
6 jaar geleden
Onze brein is in staat om de meest ongeloofwaardige dingen te creëren, te ervaren, te voelen enz., die er echt niet zijn
Witte veertjes en vlinders zijn daarbij favoriet.
Als je daar in wilt geloven is dat goed, zeker als het je rust en vrede geeft.
Het blijven echter gewoon witte veertjes en vlinders.