Waarom zie je sommige geesten wel en andere weer niet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om wat voor geesten gaat het dan?
De zielen van overleden mensen?
Zij die nog niet in het ALLES zijn opgenomen en
daarom nog ronddolen?

Het beste antwoord

Vraag je af: Vind ik de geesten leuker die ik wel zie?
Want dan gebruik je 'wat je wel kunt zien', als maatstaf voor goed (t.o.v. slecht, of niet goed).

Maar dat dient alleen jouw eigenwaarde (lees= egowaarde).

De geest heeft geen bewijzen nodig!

Jouw waarom-vraag: zou dus ook zo gesteld kunnen worden: Wat kan IK doen, om alle geesten te zien?

Mijn antwoord is: Niets!

Wil je paranormaal zijn? geloof me, je bent het al.
Echter door eigenwaarde aan jouw innerlijke en natuurlijke talent te verbinden zul je het juist niet ontwikkelen!

Stop met het willen bevestigen van jouw talent, en ga waarnemen! Zonder bewijsdrift, zonder oordelen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Het verschil is dat de geesten die je niet kunt zien, ook niet bestaan. Daar staat tegenover, dat geesten die je wel kunt zien ook niet bestaan. Heel veel mensen kunnen dat onderscheid maar moeilijk maken, maar het is een kwestie van blijven oefenen.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi antwoord maar... zonder bronvermelding!!! Toch een +++
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geloof wel in geesten, ook al heb ik er nog nooit één gezien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Lampje Jij hebt zelf anders wel last van een plaaggeest en toch zeg je "'k zie niks !"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
a.w.m. heb jij veel geoefend?
En zag je ze toen?
AWM
14 jaar geleden
Ik oefen me rot. Gisteravond nog heel hard getuurd. En toen zag ik er geen. Wordt vervolgd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL ik zou zeggen, blijf maar oefenen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alleen al vanwege al die ongemotiveerde, niet nader toegelichte minnen, krijg je een plus.
Ook omdat ik het met je eens ben........
AWM
14 jaar geleden
Kijk, dat vind ik nou tof van je...
Als je er veel eraan denkt dan zie je die geesten wel eens. ik zeg bemoei er niet zo veel ermee. is niet goed voor je gezondheid.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De enige geest die ik ooit zie,is de geest uit de fles,maar dan wel als de fles ad fundum is en dan ook nog door mijzelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Proost!
Aangezien geesten niet bestaan, is het een feit dat je kan fantaseren dat je sommige wel en anderen weer niet ziet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de ene geest is de andere niet , ja , en soms als je niet oplet , ontglipt er wel eens een uit je gezichtveld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een geest die zich aan jou wil laten zien, laat zich zien.
Een geest die niet wil dat je hem/ haar ziet, laat zich niet zien, het is hun keus, niet de jouwe.
Soms voel je de aanwezigheid, maar zie je er geen, maar toch weet je dat er een in de buurt is, hou sterker jij bent in dat voelen, hoe beter jij kunt inschatten waar die staat.

Toegevoegd na 1 minuut:
hou=hoe
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
juist. +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Min, omdat ik het er niet mee eens ben en omdat iedereen die er wel in gelooft overal al minnen gegeven heeft, zonder dat toe te lichten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik geef nooit iemand een - voor een andere mening, ik heb hier niemand een - gegeven.
Meningen van andere die niet mijn mening zijn, geef ik geen = maar ook geen -, ik doe dan niks.
Dus ik ben nu de dupe van al die andere die - etjes uitdelen.
Dan moet je ook al de andere gelovigge - en. Niet dat het mij iets uitmaakt.
Maar ik wou het wel effe zeggen ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Berth @Doepie, bedankt :-)
In heel weinig gevallen kun je geesten zien .
Als je er open voor staat kun je de meeste geesten wel voelen : dat voelt als een koude lucht om jouw heen en je krijgt een beklemment en angstig gevoel .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je er een ziet, dan heeft die geest een connectie gemaakt met jou en jij met de geest... Als je met de trein gaat kom je ook niet iedereen tegen en zie je ook niet iedereen... Zo is dat ook met geesten...

Er moet een afstemming zijn, dat is in de (para)normale wereld ook zo...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sommigen geloven dat geesten zich enkel laten zien als er een reden is om contact met je te maken. Dan willen zij jou bijvoorbeeld iets leren of is er nog iets anders nodig om hun leven op aarde af te sluiten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wie zegt dat geesten bestaan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook weer een plus van mij. Alle gelovers hebben je al een min gegeven.
Er bestaan geen geesten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan me niet voor stellen dat je zelf geesten kan zien, misschien wil je alleen maar geestig wezen.
Geesten zoeken jou uit en niet andersom en gelukkig maar anders zal je snel gek worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat geesten zich aan ons laten zien wanneer dit de bedoeling is, en niet andersom.

Ja, geesten zijn zo gek nog niet ^^
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om wat voor geesten gaat het dan?
De zielen van overleden mensen?
Zij die nog niet in het ALLES zijn opgenomen en
daarom nog ronddolen?

Dan kan ik me dat heel goed voorstellen.

De geesten die zich schamen over hun tijd op aarde, die laten zich natuurlijk een poosje niet zien.......