worden oude zielen in leeftijd ook oud?

ik ben een oude ziel en dikwijls heb ik het gevoel te hebben dat ik heel oud ben...wel jong van geest..
toch dat ik klaar ben met het leven hier hier...op Aarde

Weet jij het antwoord?

/2500

Wat ik vooral bedoel in de 1e reactie op je vraag is, en ook positief bedoeld is dat een zgn 'zielenleeftijd' wel bestaat als je kan uitgaan van meerdere levens op aarde ( karma -en reïncarnaties) ;) Voor de ene persoon is dit puur logica en voor anderen niet bewijsbaar. Laatste hoeft ook niet uiteraard wan elk mens is vrij om geloof of waarde aan levensvisies te hechten ;) Zelf denk ik dat een aardse leeftijd niet zo bepalend kan of hoeft te zijn. Wel of een mens 'deed of eruit haalde in dit leven nu ( of eerder) en daarmee leerde' wat kennelijk nodig is voor die ziel die dan ook bv tig malen eerder op aarde was en geen herinneringen meer heeft om juist nwe ervaringen op te doen op allerlei fronten. Dan kan je spreken over de gevolgen ( meer levens op aarde) raken uitgewerkt van ooit gemaakte keuzes eerder ( als ik alles goed las/begreep ) Daar van uitgaande zou nooit een ander dan jijzelf en met geloof in een God of hogere macht dit kunnen bepalen of invoelen.. Jong van geest is een breed begrip en kan ook de rek en ( vaak met humor) emoties goed doen relativeren en dit ook na of tijdens vele moeilijke fases in het leven.

vaak hebben hele oude zielen maar een korte tijd op aarde nodig