Wie heeft personen ontmoet die je nog van vorige levens (her)kent én dat die personen jou ook als zodanig herkennen, dus wederzijdse herkenning?

De wederzijdse bevestiging maakt het opmerkelijk, want wat wil het nu zeggen dat ik JOU zou herkennen en jij dat totaal niet kan bevestigen... Dan is het van nul en generlei waarde en dan heb je er dus ook niets aan. Alleen bij wederzijdse herkenning kun je zaken alsnog afwerken en samen begrijpen waarom je toen zo en zo deed enz enz

ps kom aub niet aan met dat reïncarnatie niet bestaat. Het bestaat wel degelijk, maar niet iedereen ziet het. De blinden kunnen de zon ontkennen, maar de zienden mooi niet... dus weet je er niets van laat dan deze vraag aan je voorbij gaan of wellicht gaat je een lichtje branden ergens. Wie weet...

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ikzelf niet maar ik ken wel een paar mensen die deze ervaring wel hebben. En voor de kritische gebruikers alhier, ik was aanwezig bij hun (her)ontmoeting en heb hen begeleidt bij het uitzoeken wie, wat en wanneer.

Ik niet. Nog niet tenminste :)

Dit lijkt mij nooit voorkomen. Of het moet groot nieuws zijn of mensen die toneel spelen om aandacht te krijgen.

Kom aub niet aanzetten dat reincarnatie bestaat. Het bestaat wel degelijk niet, alleen zijn er mensen die iets onzinnigs moeten verzinnen om het leven spannender en betekenis vol te maken. De duitsers kunnen wel zeggen dat huizen zweven, maar nederlanders mooi niet!

Nog nooit gebeurd denk niet dat dat kan

Vorige levens bestaan niet. Bijgeloof wel.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100