wat betekent het als je een witte kaart trekt bij het godinnenorakel?

ik heb vanavond me een vriendin het godinnenorakel "gespeeld". Nu trok ik toch wel een "witte" kaart, dus een kaart zonder afbeelding. We hebben in het boek gezocht wat dat wil zeggen maar niets gevonden...
Wat betekent dit?

Toegevoegd na 34 minuten:
er zijn drie witte kaarten in het spel, ze zijn mooi afgewerkt zoals de rest alleen dus geen afbeelding....

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik denk dat de witte kaart een onderdeel van de verpakking is, of een drukfout want witte orakelkaarten bestaan niet, immers baseert dit verschijnsel zich op rijke symboliek en spiritualiteit... en een witte kaart is dan uiterst vreemd te noemen.

Bronnen:
http://www.orakelkaarten.nl/

Wat ik heb begrepen is dat er enkele reservekaarten zijn, blanco kaarten. Mocht je een kaart met afbeelding kwijtraken, dan kan je één van de blanco kaarten gaan gebruiken. Meestal haal je de blanco kaarten eruit. Toch is het ook wel grappig wanneer je ze erin laat zitten. Een vriendin trok drie maal achter elkaar een blanco kaart, en vatte dat op als: oké, het is zeker niet de bedoeling dat ik over mijn onderwerp doorvraag. :-)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100