Kan het zijn dat de geest/ziel van de ingeslapen hond van mijn vader weer bij mijn vader is huis zit?

De hond is 10-02-2015 ingeslapen, en mijn vader heeft die nacht daarna waarschijnlijk haar gehoord en gezien. De hond heeft een heel erg goed leven gehad, en is altijd liefdevol behandeld en zelf ook altijd lief geweest...

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De meest voor de hand liggende verklaring is dat je vader een waan/hallucinatie ervoer. Dat is zeker niet ongebruikelijk na het overlijden van een dierbare.

Bronnen:
http://vraagbaak-angstendepressie.nl/rouwe...

Het is inderdaad mogelijk dat jouw vader zijn hond heeft waargenomen. Net als de mensenziel kan de dierenziel (af en toe) onder ons zijn. Het is aan de waarnemer of hij/zij dit als waarheid accepteert, zodanig als 'boodschap' ervaart of de andere gegeven antwoorden aanhangt. Niemand anders dan hijzelf weet het antwoord.

Hier bestaan uiteraard verschillende meningen over. Zoals ik het zie heeft een dier een ziel, en wanneer het dier overgaat is het heel goed mogelijk dat de ziel nog een poosje bij de mens blijft waar hij zo van hield. Dus ja, het is mogelijk dat je vader de hond af en toe waarneemt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100