Kun je een astraal lichaam ook voelen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.4K
Cryofiel
14 jaar geleden
Het is velen gelukt ervan overtuigd te zijn dat ze astrale lichamen of aura's kunnen voelen. Het is nog nooit iemand gelukt werkelijk astrale lichamen of aura's te voelen. Zelfs twee mensen die er beide van overtuigd zijn dat ze astrale lichamen of aura's kunnen voelen, kunnen het niet met elkaar eens worden of er wel of geen astraal lichaam of aura aanwezig is. De overtuiging is er, en die is heel reëel. De werkelijkheid is er absoluut niet.

Het beste antwoord

Ja, dat kan!

Wanneer je het hebt over een astraal lichaam, zonder een fysiek lichaam, kun je dit waarnemen door het voelen van kou.
In iemands gevoel zit natuurlijk wel verschil, de één kan het anders waarnemen als een ander.

Wanneer je probeert een aura te voelen, dan kun je dit op verschillende manieren voelen.

Je kunt op een afstand waarnemen, warmte, een trilling, tinteling, dat kan verschillen in gevoel.

Wanneer je héél geconcentreerd voelt, kun je zelfs voelen wanneer je door die aura heen gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal juist, Jeanette... +1 ( Dit is weten dat spreekt)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je wel Xinix, je naam klopt in dit geval niet....hahaha!
Maar je voelt en dat is belangrijker!
Cryofiel
14 jaar geleden
Nee, hij voelt niet, hij is slechts overtuigd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie? Cryofiel?
Cryofiel
14 jaar geleden
Ik ben ook overtuigd, maar ik besef dat ik het mis kan hebben. Ik ben overtuigd omdat mijn mening is gebaseerd op wat ik zie, niet op wat ik kan verzinnen. Ik laat mij leiden door de werkelijke wereld. Als die mij iets vertelt wat ik niet fijn vind, zal ik dat toch accepteren. Helaas zijn er velen die zich laten leiden door datgene wat hen een fijn gevoel geeft. Ze eisen vervolgens van de wereld dat die wereld hun fijne gevoel volgt.

Andere antwoorden (2)

Nee dat gaat niet... Ik noem het astrale lichaam je chauffeur... En je lichaam je auto...
Het astrale lichaam is degene die voelt, hij kan alles voelen behalve zichzelf... Net zoals een spiegel nooit zichzelf kan spiegelen... Het spiegelt alles, maar nooit zichzelf...

Toegevoegd na 17 minuten:
Voor de volledigheid toegevoegd: Een ander astraal lichaam kun je wel voelen, dat klopt wat Jeanette hieronder zegt... Ik heb het over het eigen astrale lichaam en zij over een ander astraal lichaam, klopt helemaal Jeanette... +1 ook...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja.
het is het geheel van 'bewust' en 'onbewust' aanwezig zijn.
Het is datgene waarmee mediums contact maken.
het is datgene, dat de persoonlijkheid uitstraalt.
Hierbinnen bevinden zich zowel schaduw als licht. De aardse dualiteit.
daarom is informatie afkomstig van dit niveau van bewustzijn vaak onzuiver. Het werkt hetzelfde als 100 mensen dezelfde vraag stellen: je krijgt 100 verschillende antwoorden.