Kan ik beter een spirituele partner zoeken?

Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat spritualteit bij vrouwen leidt tot een actiever seksleven.

"For women, however, spirituality was the strongest
predictor for the number of sexual partners, the frequency of sex, and the tendency to have sex without a condom. "

En ook nog een keer zonder condoom...
Is dat in Nederland ook al een keer onderzocht, en/of is dit herkenbaar?

Bron:http://www.livescience.com/health/090930-spirituality.html

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als je op zoek bent naar een actiever seksleven, dan zou ik dat doen lampie! Toegevoegd na 35 seconden: Tenslotte is het een wetenschappelijk onderzoek die het heeft aangetoond, wat wil je nog meer?

Mwah...empirisch onderzoek uitgevoerd door mijzelf ... levert andere uitkomsten op. Maar dat kan aan de onderzoeker liggen. Toegevoegd na 33 seconden: empirisch & participerend

Er gaat niks boven de wetenschap! Vooral blijven zoeken.

Wat een ontzettende nonsens.Ik zou zeggen tegen de wetenschappers:onderzoek dingen die werkelijk van belang zijn.Je kunt nooit zoveel mensen generaliseren.

Nee, dan wordt je gillend gek.

Het beste is toch altijd niet op zoek te gaan naar een partner.

Als ik hier antwoord op moet geven met in mijn achterhoofd de vraag over spiritualiteit en hersenbeschadiging,dan lijkt het me een kwestie van afwegen. Als je elke nacht(en misschien ook wel overdag) wilde en overdadige sex met je partner wilt en je ziet er geen been in,om de rest van je leven op haar te moeten passen,opdat ze geen rare dingen(want hersen beschadiging) uithaalt,dan zou ik zeggen ga vooral je gang!

Ja dat kan eventueel wel doen. Als jij zegt dat dat goed en beter is. Is dat goed voor jou alleen de nadruk ligt toch op de persoonlijke innerlijke ervaring...

Als je hart erniet naar uitgaat om samen met een vrouw te willen leven met liefde voor haar, maar de sex belangrijk vind,lijkt mij niet verstandig om naar iemand die spiritueel is te zoeken.

Spituele mensen zijn hoogsensitief, dus uitermate gevoelig voor de wereld om zich heen, ze kunnen zich beter inleven in de ander, pikken makkelijker emotie van de ander op, leven veel intenser en zijn vaak beter gericht op de ander. Ze kunnen dus ook beter de behoefte van de ander inschatten en er na handelen.

volgens mij wel als jij op zoek bent naar een sekspartner. ik ben er namelijk van overtuigt dat bij vrouwen spiritualiteit een effect heeft op hun seksleven.

Hummmm... daar moet ik toch even over nadenken hoor... Antwoordman... dus spirituele vrouwen hebben niet alleen meer sex.. maar ook nog es met meerdere partners.. Dat eerste klinkt zonder meer aannemelijk.. dat 2e doet vragen bij me rijzen.. waarom met meerdere? Is dat omdat ze al snel uitgekeken zijn op niet spirituele partners? Is dat omdat spirituele mannen precies tegengesteld reageren? Hetzelfde artikel stelt tenslotte: " The study found that spiritual men weren’t sexually affected — in fact, their frequency of sex decreased. The researchers figure men might not view spirituality as sexual because they biologically don’t think of sex as a gateway to emotional intimacy" Wacht even... dus spirituele vrouwen zoeken meer nog dan niet spirituele vrouwen naar een partner die emotionele intimiteit kan bieden? Die emotionele intimiteit vindt ze niet bij een niet spirituele mannelijke partner... en bij een mannelijke partner die wel spiritueel is, heeft ze wel die platonische intimiteit maar ligt de frequentie van sexuele intimiteit een stuk lager... HUMMMM Antwoordman.. ik begin te denken dat de onderzoekers iets over het hoofd hebben gezien.. ik begin te denken dat de reden voor het " zonder condoom" wel eens zou kunnen zijn dat spirituele vrouwen het liefst sex hebben met ... elkaar.. Oei oei Antwoordman.. dan zou ik maar vast gaan sparen voor een fikse verbouwing... Als dat je iets te ver gaat heb ik nog wel een paar spirituele boeken voor je staan hier. Kun je op z'n minst een avondje de indruk wekken dat... ;) Hartelijke groet, GEE