hoe komt het dat een engelbewaarder je soms in de steek laat? en wat kan ik daar aan doen.

ik heb mijn kaarten lagen leggen. en ben met te veel dingen bezig. daaruit bleek dat mijn engelbewaarder mij soms in de steek laat. hoe komt dit en wat kan ik daar aan doen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik zie het niet als in de steek laten, je bent gewoon met teveel dingen tegelijk bezig. Dan kun je je engelbewaarder niet 'horen', die komt niet door al die drukke gedachten heen. En wacht rustig tot het weer wat rustiger is in jouw hoofd. Maar hij/zij is er wel hoor.

Een engel laat je nooit in de steek, dat is gewoon niet zo. Maar ze nemen soms wel even afstand omdat jij het beter denkt te weten. Ze proberen je van alles in te fluisteren in de hoop dat jij het hoort, maar je bent zo druk met je eigen gedachten en wensen dat hun er niet door komen. Misschien moet je de tijd nemen om eens even stil te worden, en liefdevol je af te vragen wat voor jou de weg is. Geen chaos maar rust en ingetogenheid, is wat ik je moet vertellen.

Je hebt op een bepaald moment meer vertrouwen gezocht in een persoon die de kaart voor je zou leggen, dan te luisteren naar je innerlijke stem en ook engelbewaarder. Je engelbewaarder laat jou niet in de steek, maar kijkt op afstandje mee en wacht tot jij weer naar jezelf en intuitie gaat luisteren, zodat je de volgende keer weet dat je de meeste antwoorden gewoon in jezelf kunt vinden. en dit kost je niets ook nog. Wat betreft de kaartlegger; Die mag volgens mij dit soort dingen niet zeggen. Het zou jou ook in een afhankelijke positie kunnen houden van haar/hem. zo zie je maar hoe misleidend zoiets ook kan zijn, vooral als je eventjes minder stabiel bent.