Kan een persoon negatieve straling uitzenden richting een pc?

Bij persoon A loopt de pc nooit vast terwijl die bij persoon B dagelijks vastloopt en het om 1 pc gaat. Dus beide gebruiken dezelfde pc.

Toegevoegd na 5 uur:
Er wordt exact dezelfde software gebruikt, zelfde account etc. Ook heeft het niks met geduld te maken, want het is niet zo dat persoon B ongeduldiger is dan persoon A en sneller zou klikken. Bovendien gebeurt het bij persoon B, ook bij de computer van iemand anders (persoon C).

Toegevoegd na 17 uur:
Ik bedoel niet zozeer negatieve straling, maar meer een bepaalde straling die een negatief effect heeft op de pc.

Toegevoegd na 21 uur:
Ook zou ik nog even willen vragen om, indien mogelijk, een bronvermelding erbij te zetten, want nu wordt het zo speculeren en dat zou ik dan liever bij reacties hebben staan i.p.v. antwoord.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (6)

een persoon kan geen negatieve uitstraling naar een pc brengen. omgekeerd kan wel. en wat het probleem kan zijn is misschien dat hij andere bepaalde programma's erop gebruikt waardoor de pc het moeilijker heeft. of als de de tweede persoon na persoon A erop gaat dat de pc al lange tijd aanstaat en dan dat de pc slomer maakt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dan denk ik toch dat er een bepaalde handeling word gedaan waardoor het effect op de computer heeft. of het is gewoon toeval
Soms lijkt dat er wel op. ja. Al vaak maakte ik het mee dat iemand in de knoei zat met een pc, maar het die persoon wél lukte zodra ik erbij kwam staan.
Maar feitelijk is dat natuurlijk niet mogelijk. Het zal eerder te maken hebben met de vaardigheid van de personen. Persoon B is vermoedelijk ongeduldig, en gaat meteen andere dingen proberen als wat hij/zij wil niet direct lukt. Daardoor wordt extra geheugen van de pc gevraagd, en loopt die eerder vast. Probeer eens om persoon A erbij te laten kijken? Wie weet helpt dat ook om persoon B beter te laten reageren.
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
dat lijkt mij eerder ja, een ongeduldig persoon
Pc's kunnen zeer zeker stralen ontvangen, dat staat buiten kijf.
Het is echter niet bewezen dat ze onderscheid kunnen maken tussen negatieve en positieve straling. Meestal zetten ze het om in data maar niet altijd.
Het zou dus mogelijk kunnen zijn dat je persoonlijke straling effect heeft op het gedrag van een computer.
Apple is over het algemeen minder gevoelig voor invloeden van buitenaf behalve waterschade maar dat was je vraag niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou me daar wel iets bij voor kunnen stellen.

Ervan uitgaande dat alles energie is, hier als elektromagnetisme, kan ik me voorstellen dat de energie van persoon B conflicteert met de energie van de pc. Al zou ik de energie van persoon B niet als negatief bestempelen, maar anders.

Bij mensen onderling is het niet anders. Velen voelen de energie van de ander, hetzij de energie die in een ruimte 'hangt'. Deze kunnen ook als conflicterend met jouw energie voelen en als 'vervelend' ervaren worden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Cryofiel
10 jaar geleden
De enige elektromagnetische energie die een mens uitstraalt, is de infrarode straling die door alles wordt uitgestraald dat warmer is dan het absolute nulpunt. De "energie" die wij soms voelen is geen energie in de wetenschappelijke betekenis. Alleen in de paranormale wereld wordt net gedaan of het wel hetzelfde is, enkel omdat hetzelfde woord wordt gebruikt. Daarmee maken ze misbruik van het gebrek aan natuurkundige kennis van de gemiddelde mens. Zou iedereen beter zijn ingevoerd in de natuurkunde, dan zou iedereen doorhebben dat die paranormalen iets zeggen dat vergelijkbaar is met "Goh, wat een mooie leren bank heb jij! Welk rentepercentage krijg ik als ik mijn geld daar neerzet?" Immers, bij een bank krijg je rente, dat weet toch iedereen? Met de "energie" en de "velden" uit de paranormale wereld is het net zoiets als met de leren bank en het rentepercentage: er is geen verband. Hetzelfde woord wordt in twee totaal verschillende betekenissen gebruikt, dat is alles.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Na een goed technisch wetenschappelijk begin verliest Teule zich in onbewijsbar statistische correlaties en rare geestelijke pyramides. Kortom dat boek gaat helemaal nergens over.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De gebruikte illustratie is meer bedoeld als 'ingang' voor het onderwerp en niet als niet te weerleggen bewijs. Maar dat moge wel duidelijk zijn.
Cryofiel
10 jaar geleden
Door de illustratie te plaatsen geeft je aan dat dit boek jouw verhaal ondersteunt, en dat jij het eens bent met de stellingen uit het boek. Zoals mullog terecht opmerkt, is dit boek niet gebaseerd op de bekende werkelijkheid.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is geenszins een illusie! Het is een mogelijkheid die ik op voorhand niet dis classificeer.
Cryofiel
10 jaar geleden
Het is zeker geen illusie. Het WAS een mogelijkheid die ik niet afwees. Tot er vele experimenten werden gedaan. Geen enkele daarvan kon ook maar enige relatie leggen met elektromagnetisme. Wel was er een duidelijke relatie met de menselijke manier van waarnemen - iets wat ik voor het gemak maar even waarnemingspsychologie noem. Het experiment wijst dus uit dat de (echt bestaande) gevoel alles heeft te maken met hoe en wat wij waarnemen en hoe wij onze waarnemingen ervaren, en dat het niets heeft te maken met elektromagnetisme. Daarnaast is er onze (noem het theoretische) kennis, zowel uit de biologie als uit andere vakgebieden. Die geeft geen enkele aanwijzing voor een verband met elektromagnetisme. Bekijk je dus het hele beeld, dan zie je dat praktijk en theorie hetzelfde duidelijke verhaal vertellen.
Ja, dat kan! We kunnen apparaten bewust en onbewust beïnvloeden, in dit geval dus onbewust zoals ik het lees. Alles is trilling en als er een trilling/energie is die niet oke is voor dat moment kan dat invloed hebben of mens, dier, alles.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee dat is niet mogelijk, met gedachtenkracht/ uitzenden van energie, kan men nooit iets als een mechanisch voorwerp saboteren/ beinvloeden.
Wel kan er positieve energie uitgezonden worden, naar de persoon zelf die achter de laptop. PC zit.
En dat kan dan weer invloed hebben in het omgaan met die laptop/ PC, door die persoon, maar ook dan nooit negatief.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Cryofiel
10 jaar geleden
Tja... Weet je, in principe werkt het nog ook, dat "uitzenden van energie". Maar zodra je wat beter gaat kijken, en wat gaat "spelen" met het hoe en wat van dat energie-uitstralen, dan zie je ineens iets bijzonders: het werkt wel, maar ALLEEN als de ontvanger WEET dat er energie naar hem wordt gestraald. Als de ontvanger van niets weet, kunnen nog zoveel mensen nog zoveel "positieve energie" uitstralen, hij zal daar niets van merken. Andersom blijkt ook te werken. Als je de ontvanger VERTELT dat er energie naar hem wordt uitgestraald zonder dat dit zo is, zal hij zich ook beter gaan voelen! Kortom: als de ontvanger weet of denkt dat er energie naar hem wordt gestuurd, zal hij zich beter voelen. Of er werkelijk energie naar hem wordt gestuurd, maakt niet uit. En als de ontvanger niet weet dat er energie naar hem wordt gestuurd, zal hij zich ook niet beter voelen. Ook nu maakt het niet uit of er in werkelijkheid wel of geen energie naar hem wordt gestuurd. Kennelijk is de kennis / het geloof van de ontvanger het enige dat telt. Die "energie" is niet van belang. Tot zover deze beschrijving van wat we hebben gezien. Eenieder kan hieruit zelf een passende conclusie trekken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De kracht van de suggestie is erg groot.
En de rest kunnen we nog niet verklaren.
Cryofiel
10 jaar geleden
De kracht van de suggestie is erg groot. Daarmee kunnen we alles wat we op dit gebied zien gebeuren, prima verklaren. Voor zover bekend is er geen onverklaarde "rest" meer.