Kan een persoon negatieve straling uitzenden richting een pc?

Bij persoon A loopt de pc nooit vast terwijl die bij persoon B dagelijks vastloopt en het om 1 pc gaat. Dus beide gebruiken dezelfde pc.

Toegevoegd na 5 uur:
Er wordt exact dezelfde software gebruikt, zelfde account etc. Ook heeft het niks met geduld te maken, want het is niet zo dat persoon B ongeduldiger is dan persoon A en sneller zou klikken. Bovendien gebeurt het bij persoon B, ook bij de computer van iemand anders (persoon C).

Toegevoegd na 17 uur:
Ik bedoel niet zozeer negatieve straling, maar meer een bepaalde straling die een negatief effect heeft op de pc.

Toegevoegd na 21 uur:
Ook zou ik nog even willen vragen om, indien mogelijk, een bronvermelding erbij te zetten, want nu wordt het zo speculeren en dat zou ik dan liever bij reacties hebben staan i.p.v. antwoord.

Weet jij het antwoord?

/2500

een persoon kan geen negatieve uitstraling naar een pc brengen. omgekeerd kan wel. en wat het probleem kan zijn is misschien dat hij andere bepaalde programma's erop gebruikt waardoor de pc het moeilijker heeft. of als de de tweede persoon na persoon A erop gaat dat de pc al lange tijd aanstaat en dan dat de pc slomer maakt.

Soms lijkt dat er wel op. ja. Al vaak maakte ik het mee dat iemand in de knoei zat met een pc, maar het die persoon wél lukte zodra ik erbij kwam staan. Maar feitelijk is dat natuurlijk niet mogelijk. Het zal eerder te maken hebben met de vaardigheid van de personen. Persoon B is vermoedelijk ongeduldig, en gaat meteen andere dingen proberen als wat hij/zij wil niet direct lukt. Daardoor wordt extra geheugen van de pc gevraagd, en loopt die eerder vast. Probeer eens om persoon A erbij te laten kijken? Wie weet helpt dat ook om persoon B beter te laten reageren.

Pc's kunnen zeer zeker stralen ontvangen, dat staat buiten kijf. Het is echter niet bewezen dat ze onderscheid kunnen maken tussen negatieve en positieve straling. Meestal zetten ze het om in data maar niet altijd. Het zou dus mogelijk kunnen zijn dat je persoonlijke straling effect heeft op het gedrag van een computer. Apple is over het algemeen minder gevoelig voor invloeden van buitenaf behalve waterschade maar dat was je vraag niet.

Ik zou me daar wel iets bij voor kunnen stellen. Ervan uitgaande dat alles energie is, hier als elektromagnetisme, kan ik me voorstellen dat de energie van persoon B conflicteert met de energie van de pc. Al zou ik de energie van persoon B niet als negatief bestempelen, maar anders. Bij mensen onderling is het niet anders. Velen voelen de energie van de ander, hetzij de energie die in een ruimte 'hangt'. Deze kunnen ook als conflicterend met jouw energie voelen en als 'vervelend' ervaren worden.

Ja, dat kan! We kunnen apparaten bewust en onbewust beïnvloeden, in dit geval dus onbewust zoals ik het lees. Alles is trilling en als er een trilling/energie is die niet oke is voor dat moment kan dat invloed hebben of mens, dier, alles.

Nee dat is niet mogelijk, met gedachtenkracht/ uitzenden van energie, kan men nooit iets als een mechanisch voorwerp saboteren/ beinvloeden. Wel kan er positieve energie uitgezonden worden, naar de persoon zelf die achter de laptop. PC zit. En dat kan dan weer invloed hebben in het omgaan met die laptop/ PC, door die persoon, maar ook dan nooit negatief.