Wie is er een keer echt (goed) geholpen door iemand van een paranormale hulplijn?

Heeft het antwoord dat je kreeg je daadwerkelijk datgene gebracht wat je nodig had?

En wat waren eigenlijk je verwachtingen?

Toegevoegd na 8 minuten:
Zou je kunnen uitleggen waaruit de hulp precies bestond?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (6)

Ik weet niet of een paranormale hulp lijn iets speciaals is maar mijn dochter is erg goed geholpen door een paranormaal geneeskundige.

De gewone geneeskunde had niet kunnen helpen dus dan ga je toch andere zaken proberen, niet geschoten is altijd mis.
Ze is nu al jaren van de klachten af (het was een pollen allergie, en overgevoelig voor gras, wat met open schoenen/sandalen door het gras lopen onmogelijk maakte laat staan met blote voeten(m.i. een ramp voor een kind)).

Toegevoegd na 6 minuten:
ik heb inmiddels de info van paranormale hulplijn opgezocht. Nee heb ik geen ervaring mee.

Persoonlijk zie ik mensen liever in het echt. Maar de prijs viel me mee daar hoef je het wellicht niet voor te laten, een erge miskoop zal het niet zijn (wel afhankelijk van je portemonnee natuurlijk).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ooit iemand ontmoet, die alles wat er zich in mij bewoog kon zien en zeggen... Als er gevoelens opkwamen, sprak hij op het moment dat ze opkwamen, dat er voor gevoelens waren... Ook zo met gedachten, die persoon zei mij meteen mijn eigen gedachten op het moment dat ze bij mij opkwamen...

Dat liet mij zien dat gevoelens en gedachten NIET van mij waren maar van het geheel... Ik ben daardoor erg verandert in mijn kijken naar de ander en naar mezelf...

Hij gaf mij de aandacht die naar mijzelf gericht kon worden en nu kan ik hetzelfde als die paranormale... En dat komt alleen door het mij te laten zien...

Of het mij bracht wat ik nodig had, weet ik niet, ik vroeg namelijk nergens om, ik wilde de waarheid proeven... De waarheid ervaren...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank voor het 'inkijkje'. +1 Maar vwb "Dat liet mij zien dat gevoelens en gedachten NIET van mij waren maar van het geheel..." is het wellicht zo, dat je gids weet wat jij nodig hebt en 'door kan laten' wat een ander mag zien en ervaren, om zo, voor jouw leerproces, dit weer terug te geven..
Snap je het nog..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij niet :(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hmm, ik kan hier gewoon niets positiefs over zeggen, ik zou graag zelf eens zo'n situatie mee willen maken.
Ik had een vriendin die dacht heel goed geholpen te worden door een paranormale hulplijn. Ze had er veel contacten mee, en later nog met iemand anders die zich helderziend noemde. Ze zwoor er bij. De hulp bestond uit het contact leggen met overleden dierbaren, die haar met raad en daad bijstonden. Ze gaven het advies haar droombaan op te geven, haar relatie te verbreken en nog veel meer raad die ze blind opvolgde, het waren immers haar geliefden die haar die raad gaven, vanuit een schimmig "ergens". Ze werd er erg gelukkig van zei ze.

En toen raakte ze in een psychose die zich omzette in een zware depressie, en wilde naar die overledenen die via die "hulplijn" zeiden dat ze zo gelukkig waren.
En ze pleegde vorige week zelfmoord, en nu ligt ze begraven.

Ik zou zeggen... blijf uit de buurt van dat soort gevaarlijke dingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als dat paranormale gebeuren echt zo makkelijk hulp en oplossingen kon geven dan kan de reguliere geneeskunde hun deuren wel sluiten .
de 1ne is er vatbaar voor de ander niet het zit allemaal tussen de oren .
kijk maar naar de bedevaart naar lourdes .
onlangs was er een reportage over lourdes en men sprak een man in een rolstoel aan die vertelde dat hij al voor de 20ste keer de bedevaart deed ,maar hij zat nog wel in een invalide stoel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Na veel research dacht ik een redelijk betrouwbare medium gevonden te hebben. Dit omdat 1 van mijn poezen na 5 dagen zoeken nog niet terecht was. Ik kon online een gesprek hebben met haar. Ik heb toen een foto van de betreffende poes gestuurd en moest tevens mijn gsm nr bijvoegen. Na 2 dagen kreeg ik antwoord per sms die mij 8 eu koste. De poes moest nog leven had de pendel haar verteld. Hij zat in het donker en zag niks. Ik heb hierna nog gevraagd waar ik nog zou kunnen gaan zoeken maar het antwoord was dat ik 1st geld over moest maken. Dit heb ik uiteindelijk niet gedaan. Via het gemeente depot had ik navraag gedaan of er die week aangereden poezen waren gevonden met mijn signalement, er waren er die week 2 soortgelijke dood gevonden. Door de hoop die dat medium mij gaf heb ik nog ruim 2 maanden verder gezocht maar nooit mijn kat meer gevonden. Waarschijnlijk was het enige geloofwaardige de gemeentewerker. Ja ik ben goed geholpen door lang zorgen te hebben en nog 2 maanden verder te zoeken ik ben ook geholpen om van mijn beltegoed af te komen.

Niet dat ik alles over 1 kant scheer er zullen vast wel echte paranormaal begaafde mediums zijn alleen zullen die er niet te koop mee lopen en hun gave gebruiken om echt te helpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Juist echte paranormalen, lopen er niet te koop mee, en vragen ook geen geld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en die weten dan ook jouw telefoonnummer wel zonder dat je hem geeft.
Ik heb een keer, een medium geraadpleegt op tv.
Omdat mijn koppel vogels spontaan waren overleden, en ik wist niet waarom, ze waren kerngezond.
Ik voeg dus of ze wist waarom.
Maar toen zij ze, dat ze het liever over mij wou hebben.
Dat ik ergens mee zat, maar wat ze noemde, was niet van mij, maar van een andere bewoner in huis.
Meschien kon ze het wel, maar haalde ze de energien door elkaar, of meschien zat ze maar wat te vertellen.
Het viel me wel op dat ze die andere bewoner heel erg beschreef.
Maar ik vroeg naar mijn vogels, en daar heb ik geen antwoord op gehad.