Beschermt een kruizigingsbeeld je tegen tegenspoed zodat je mentale rust krijgt?

Sinds ik in mijn nieuwe huis woon, voel ik me veel rustiger dan vroeger. Tegenover het huis , naast de woonkamer, staat een kruis. Zorgt dat voor die mentale rust?

Weet jij het antwoord?

/2500

Wellicht heeft je rust met aarstralen van doen? Aardstralen zouden een soort straling zijn, afkomstig uit de aarde, die de gezondheid van de mens op negatieve wijze zou beïnvloeden. Er is sprake van verschillende soorten aardstralen met elk een verschillende verklaring. Het bestaan van aardstralen is nooit aangetoond. In jou geval zou het ontbreken van de aardstralen misschien positief zijn!

Als jij gelooft dat een kruisigingsbeeld voor mentale rust zorgt, zal het voor jou zo werken. En een verhuizing is een hectische tijd. Als je eenmaal gesetteld bent, daalt de rust weer neer. Welke van de twee het ook is, het werkt.

Is het voor jouw een nieuw huis, of is het een nieuw huis? Dat maakt vaak wel een wereld van verschil. Wat ik wel vaak heb als ik op een plek kom waar heel veel negatieve dingen gebeurd zijn of nog gebeuren, ik daar een verstikkend zwaar gevoel krijg. Hier kan ik bijna niet naar binnen. Een huis waarin de bewoners elkaar met liefde bejegenen is een heel licht vrolijk huis. Die sferen kunnen jaren blijven hangen. Ook je omgeving kan invloed hebben, bijvoorbeeld je buren. Ik denk zelf dat een kruis geen rust geeft, maar ook dat kan veranderen als heel veel mensen erin geloven, en daar bepaalde voorstellingen van hebben. Onze gedachtes scheppen, en maken werkelijkheid.

Ik denk niet dat dit alleen aan het kruis licht. het kan er wel wat mee te maken hebben. Wegkruisen staan of hangen meestal op een plek waar het over het algemeen toch al rustig is, (op de hoek van een straat op een veld of bosweg) en over het algemeen in een dorp of gehucht. Een plaats en plek waar een mens tot rust komt. Waarbij dit je nieuwe woonstee zeker ten goede zal komen.