Wat voor ervaringen kun je hebben tussen jouw en je spirituele gids?

Ik weet dan van dat je antwoorden krijgt op openstaande vragen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Ten eerste denk ik te weten dat dat voor iedereen op verschillende manieren is.

Ik zelf heb contact via een meditatie of ik zoek hem gewoon op, stel mijn vragen en krijg antwoord.

Wat is gewoon opzoeken?
Ik sluit mijn ogen en concentreer me op hem, dan is hij daar gewoon en kan ik met hem communiceren.

In sommige gevallen is hij er spontaan, bijvoorbeeld wanneer je met een vraag zit, dan kan daar opeens zomaar uit het 'niets' het antwoord zijn.

Zie het antwoord van Ed!

Je kunt ook wel eens teleurgesteld zijn hoor, wanneer je zo'n antwoord krijgt van;
'Dat weet je zelf allemaal wel, ga eens goed op zoek in jezelf.'

En het is dan ook zo, je weet dan zelf heel goed wat te doen, hoe te handelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
*Niet van belang* hoor ik nog al eens als ik wat belangrijks vraag.
Mooi helder antwoord+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik snap wat je bedoeld, ik vind het soms irritant en moet er tegelijker tijd om lachen....Dan weet je het antwoord echt zelf....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb ik dan een zeer belangrijke vraag en dan krijg ik dat antwoord, later begrijp ik het wel, maar op dat moment grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Jeanette
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo is het precies Ed! Lastig maar zinvol! Dank je wel Gdanonym!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Jeanette, weet jij hoe je gids heet? Weet jij of jij hem kent uit een vorig leven en wel leven dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik weet hoe mijn Gids heet; Achmed! Spreek uit; Agmet.
Ik weet niet of ik hem ken uit een vorig leven. Hij is wel héél wijs!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jeanette, komt bij me binnen................
Achmed heb je in een vorig leven ontmoet op een markt, ergens in zuid europa, jij was daar om producten te verkopen, het is een hele goede vriend van je geworden, je hebt er geen verhouding mee gehad, maar gewoon een super goede vriend, hij is ernstig ziek geworden en jij hebt hem tot het laatst toe verzorgd.
Hij is niet oud geworden, want ik zie jou nog als een krachtige vrouw.
Ooit zal ik je helpen ,waren zijn laatste woorden.......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oei, oei..............Kippevel Ed en bijna tranen!
Ontroerd mij zeer! Dank je wel! Dank je wel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Prachtig. Nog een vraag Jeanette. Hoe ben je achter zijn naam gekomen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Herken je iets?
dat zuid europa ben ik nog niet uit, het was niet zuid frankrijk, geen spanje of portugal, wel richting italie, maar ik zie wel bergen, niet erg hoog,, veel stenen, muren dorp, hoogte verschil, ezels of zo iets, mensen met lange slordige kleren, manden.......zon...............hond.......
karren.........fruit, veel fruit........bomen geen palmen.....je stond daar met..........potten, schalen..............warm......
erg warm..............Achmed was op doorreis, handelden in sierraden of zo iets...........is in dat dorp blijven hangen voor jou.................................jij was alleen...........geen man ...........geen kinderen. je woonde daar.......een huisje in een zijstraat, rechts achter de kerk........... richting het oosten.... de zon staat rechts achter me........... de weg loopt naar rechts af...... ik zie een dal......... povlakte?.......
Wat is het hier warm!........vervelende honden.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je wel, wat heeft Ed iets mooi's toegevoegd hé? Zijn naam heb ik gewoon gevraagd, je moet dan heel alert zijn want ik hoor ook wel eens van mensen die dit vragen, ze opeens gewoon de naam doorkrijgen. Maat zo te voelen hoef ik dit jou niet te vertellen, je bent een mooi, zuiver en alert! mens! Vraag en wéét dat jij zult weten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hmm, heb nog niet de behoefte gehad om het te vragen. Ik heb er nu ook nog niet de behoefte voor. Ik weet dat hij er is. En dat hij er speciaal voor mij is. Alleen die gedachte voel ik me speciaal en gewaardeerd. Eens zal ik het weten en ook waar en wanneer ik heb ontmoet heb. Ed, weet jij welke tijdsperiode dit is? Het voelt als 100 jaar voor christus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je wel Ed! Ik heb ooit regressie gedaan en veel vorige levens mogen zien/ervaren. Wat je hier omschrijft komt me inderdaad bekend voor vanuit die sessie's. Ik zal er zelf ook even over nadenken, klinkers op de straat hé?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geen klinkers maar een soort natuursteen, er zijn helemaal geen klinkers, ook de huizen niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik bedoelde eigenlijk inderkopjes, ken je die?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kinderkopjes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ gdan. ben daar nog niet helemaal uit, het is wel erg premitief allemaal en lange slordige kleren, ezels, zou kunnen, het uitzicht is geweldig, ik kijk uit over een hele grote laagvlakte, waar een rivier door heen loopt, waarom denk jij 100 jaar voor Christus?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals jij zegt: komt bij me binnen….............
Ik zie dan veel zandvlaktes. Maar ook omdat vieze oude lange kleding (gewaden) iets is van die tijd. Na Christus was het volgens mij anders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jean. het zijn niet de kinderkopjes die wij kennen, ze glimmen niet en zijn kleiner.
@gdan.kijk dan gaan we weer denken en dan lopen we vast, er was al een kerk(kerkje), waren die er toen al?
ik zie de zandvlaktes niet, kijkend naar het dal is alles groen, wel rondom het dorp is alles droog en dor en erg warm, het is allemaal geel-bruinig en veel stof.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je voor je antwoord.

Andere antwoorden (4)

Als je je bewust bent van de spirituele gids dan verklaart die gids zaken, legt uit en doet begrijpen... Hij neemt je mee en trekt je op... En dan weet je dit en waardeer je dit...

Als je je niet bewust bent van je spirituele gids dan verklaart die gids zaken, legt uit en doet begrijpen... Hij neemt je mee en trekt je op... En dan weet je dit niet en waardeer je dit niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuke omschrijving +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja ;-) +
Misschien heeft jou spirituele gids je wel in contact gebracht met X....X op GV?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn gids was ineens in beeld in een droom, hij stelde zich voor en vertelde wat hij allemaal voor me ging doen.
Alles is tot nu toe uitgekomen, het is mijn maatje geworden, mijn rustpunt, mijn inspiratie, mijn regelaar en mijn bescherming.
Tijdens een sessie vertelt hij mij, wat ik wel en vooral niet moet doen, maar ook bij sommige antwoorden hier bij G.V. heeft hij zijn inbreng, soms geef ik een antwoord , dat eigenlijk niet kan, prompt druk ik dan op verkeerde knopjes en het antwoord is weg.
O.K. denk ik dan, dan maar niet, bedankt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hulp, humor, troost, bescherming, enz. er kan echt best veel.

Maar let wel niemand weet alles, ook gidsen niet. Je moet antwoorden altijd zelf blijven onderzoeken. En ook alles wat je tijdens reizen ziet hoeft niet perse waar te zijn.