Wat voor ervaringen kun je hebben tussen jouw en je spirituele gids?

Ik weet dan van dat je antwoorden krijgt op openstaande vragen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ten eerste denk ik te weten dat dat voor iedereen op verschillende manieren is. Ik zelf heb contact via een meditatie of ik zoek hem gewoon op, stel mijn vragen en krijg antwoord. Wat is gewoon opzoeken? Ik sluit mijn ogen en concentreer me op hem, dan is hij daar gewoon en kan ik met hem communiceren. In sommige gevallen is hij er spontaan, bijvoorbeeld wanneer je met een vraag zit, dan kan daar opeens zomaar uit het 'niets' het antwoord zijn. Zie het antwoord van Ed! Je kunt ook wel eens teleurgesteld zijn hoor, wanneer je zo'n antwoord krijgt van; 'Dat weet je zelf allemaal wel, ga eens goed op zoek in jezelf.' En het is dan ook zo, je weet dan zelf heel goed wat te doen, hoe te handelen.

Als je je bewust bent van de spirituele gids dan verklaart die gids zaken, legt uit en doet begrijpen... Hij neemt je mee en trekt je op... En dan weet je dit en waardeer je dit... Als je je niet bewust bent van je spirituele gids dan verklaart die gids zaken, legt uit en doet begrijpen... Hij neemt je mee en trekt je op... En dan weet je dit niet en waardeer je dit niet...

Misschien heeft jou spirituele gids je wel in contact gebracht met X....X op GV?

Mijn gids was ineens in beeld in een droom, hij stelde zich voor en vertelde wat hij allemaal voor me ging doen. Alles is tot nu toe uitgekomen, het is mijn maatje geworden, mijn rustpunt, mijn inspiratie, mijn regelaar en mijn bescherming. Tijdens een sessie vertelt hij mij, wat ik wel en vooral niet moet doen, maar ook bij sommige antwoorden hier bij G.V. heeft hij zijn inbreng, soms geef ik een antwoord , dat eigenlijk niet kan, prompt druk ik dan op verkeerde knopjes en het antwoord is weg. O.K. denk ik dan, dan maar niet, bedankt.

Hulp, humor, troost, bescherming, enz. er kan echt best veel. Maar let wel niemand weet alles, ook gidsen niet. Je moet antwoorden altijd zelf blijven onderzoeken. En ook alles wat je tijdens reizen ziet hoeft niet perse waar te zijn.