Hoe herken je een goed en een slechte geest?

Ik zou graag willen weten wat symptomen zijn van goede geesten en wat symptomen zijn van slechte geesten. Of makkelijker gezegd: Als je last hebt van een geest, hoe kom je erachter of het een goede of een slechte is?

Alvast bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

Paranormaal gezien kun je deze vraag beantwoorden. Maar het blijft lastig. Het ligt aan hoe begaafd je bent en hoe ontspannen vooral. Negatieve geesten zijn entiteiten die de weg kwijt zijn, net zoals (stoffelijke) mensen. Positieve geesten (of entiteiten die je begeleiden in het leven) kun je herkennen aan de gemoedsrust die ze meebrengen. Een pendel is een instrument om je te helpen communiceren. Het boek De Celestijnse Belofte helpt je begrijpen wat spiritualiteit inhoud.

Hey Tim, het 'herkennen' van een geest gebeurt vanuit je eigen gevoel, en dus is het dan ook handig om van jezelf te weten of je op dat moment je fijn voelt, of boos...of om het makkelijk te zeggen of je positief of negatief gestemd bent. Dan heeft het ook nog te maken of je een gevoeligheid bezit om het überhaupt op te merken, en zo komt er een verbinding tussen een mens en geest tot stand. En het is inderdaad zo dat wanneer er geesten zijn die niet zo leuk zijn het minder prettig aan KAN voelen, maar dat is niet altijd zo, dus helemaal duidelijk daarin kun je alleen zijn op het moment als je jezelf goed leert kennen, en meer weet over het spirituele. Ik zou je willen aanraden om je via boeken of de site www.theageofchrist.com (nee is geen bijbelsite) te verdiepen in het geheel. Je mag me altijd mailen als je nog vragen hebt, groetjes

Er bestaan slechts 2 geestelijke koninkrijken. Het Koninkrijk van God met diverse dienende engelen , dit zijn onzichtbare geesten. en Koninkrijk van de boze, met gevallen engelen. Categorie 1 helpt de mensen. Als je last hebt een geest, is het geen goede geest. Maar het kan ook verbeelding zijn.