Waar kan ik meer informatie vinden over agua sacral?

agua sacral wordt verkocht in een flesje, waarvan heel sterk is, en verhaal over vader die aan zoon doorgeeft en die bepaalde krachten ruikt aan dat geur, en weer weet wie hij is. Maar graag meer informatie, dan alleen dat verhaal.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.5K

Antwoorden (2)

Agua sacral is volgens bijgaande website o.a. te gebruiken voor:
HOE TE GEBRUIKEN

• Reinigen van ruimtes (energetisch)

• Activeren van hoge frequenties

• Openen van poorten

• Bij initiaties (o.a. Munay Ki)

• Contact maken met je hoger zelf

enz. zie verder op de website

Omdat Agua Sacral alleen in zeer kleine kring werd gebruikt, is er heel weinig over bekend.
Bij toeval is het recept en de documentatie in 2012 gevonden in Europa.

In de tweede bron o.a. ervaringen van mensen die agua sacral gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is mij al bekend, maar ik zocht iets meer van ervaring, of een boek.
Cryofiel
11 jaar geleden
Mijn gevoel zegt me dat hier de marketing-afdeling aan het werk is geweest.
Kristal
11 jaar geleden
Nou Cryo, laat mijn gevoel dat nou met je eens zijn :-)
Cryofiel
11 jaar geleden
;-)
Verspil je goeie geld niet aan deze nonsens, stel dat er iets van waar zou zijn denk je dan echt dat de ingredienten net zo zuiver zouden zijn als 2000 jaar terug met al die vervuiling en dergelijke zaken meer?