Kent iemand een paranormale psycholoog die via email werkt?

Op dit moment is iemand nodig die mede op een andere wijze helpt dan met consult. Mijn vraag sluit de reguliere consulten niet uit want deze zijn goed maar binnen de tijd alles te zeggen is moeilijk het leven van alledag is op sommige periodes struikelen over dat wat niet uitgesproken anders is maar alledaags en waarin mensen dan toch dreigen vast te lopen. Echt op bezoek te gaan bij iemand vergt ook veel tijd en voorbereiding. Wat ik zoek is continuïteit. Van dag tot dag kom je veel dingen tegen waarvoor je even dat stukje steun nodig hebt. Ik zou dit graag doen met email graag twee keer per dag betrokken even wat mogen te zeggen. Liefst paranormale setting, mensen die je niet uitsluitend technisch aanvoelen. Weet iemand een een internetpsycholoog. die op deze wijze werkt.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Laat je geen geld uit de zak kloppen. Je zult al snel lieden treffen die je voor een leuk bedrag een wekelijkse 'persoonlijke' horoscoop toesturen zonder enige waarde. Wordt liever lid van een relevant discussieforum, en bezoek eens een serieuze chatsite. Door met gelijkgestemden te praten bereik je veel meer dan door met oplichters in zee te gaan.

Ik denk niet dat je snel een paranormale psycholoog zult vinden. Een echte psycholoog heeft een studie psychologie gedaan aan de universiteit en ik ken geen personen die na een universitaire studie (nog) geloven dat er zoiets bestaat als het paranormale. Naar mijn mening is iemand die meent in het bezit te zijn van een extra gave niet op zijn plek aan een universiteit en al helemaal niet binnen het vak van de psychologie. Ik heb dit zelf als ex-psychologie student maar al te goed ervaren. Binnen de wetenschap is er geen plek voor paranormale zaken. Ook weet ik inmiddels uit ervaring dat er daadwerkelijk zeer goede psychologen zijn met een enorm inlevingsvermogen, dus naar mijn idee heb je daarvoor niet iemand nodig met een gave.

ik ken ze niet, maar ze zijn er wel degelijk. ik geef je geen link omdat ik er totaal niet achter sta. als dit soort dingen mogelijk waren was het al bewezen om op afstand te doen. je gaat een hoop geld betalen voor brede info die op elk mens toepasbaar is, als je al geen standaard mailtje krijgt. ik zal je informatie geven wat ik binnenkrijg over jou, en het kost je geen cent. jij bent een persoon die nog heel veel antwoorden zoekt. op levensvragen, maar op vragen over simpele 'dagelijkse' dingen ben je op zoek naar antwoorden. je bent leergierig, wat enkel meer vragen als resultaat heeft. hierdoor ben je niet helemaal zeker van 'wie' of 'wat' je bent. soms heb je het gevoel dat mensen je denken te kennen, terwijl ze je helemaal niet kennen. omdat je een gevoelsmens bent en niet graag op de voorgrond treed, laat je dingen soms te vaak voor wat het is, puur om de goede lieve vrede te bewaren, of om iemand niet voor het hoofd te stoten. je staat meer stil bij het gevoel van een ander, dan dat voor jezelf. hierdoor kan je de lat voor jezelf te hoog leggen. dit is terug te voeren op je jeugd, want dit was niet altijd 'even prettig' en aangenaam. in mensen heb je grote interesse, en je wil ze graag helpen bij problemen. zowel door begrip te tonen en een hart onder de riem te steken, een luisterend oor te bieden, maar ook door bv boodschappen voor ze te doen. je bent vooral op zoek naar rust. rust in je hoofd want je denkt altijd tig stappen vooruit, maar ook rust in je omgeving (wandelen in de natuurlijk bijvoorbeeld). in huis wil je ook rust, maar je weet niet hoe je dit voor elkaar kan krijgen. het overzicht is er niet, je weet niet waar je moet beginnen, en niet hoe je moet beginnen. dit alleen veroorzaakt meer chaos en nog minder overzicht. van de andere kant zit je vol met plannen, en je bent creatief. ----------------------------------------------------------------------- wat hierboven staat is iets wat jij zelf al wist, dus ik kan je nnu van alles wijsmaken (als dit klopt, klopt het andere vast ook) maar ik maak je niets wijs. mijn advies: hou het bij het dagelijkse, en ga niet in hoeken zoeken voor antwoorden die jij jezelf ook kan geven. je hebt geen zekerheid en antwoorden nodig van een ander. vertrouw en geloof in jezelf, en maak dingen niet groter dan dat ze zijn.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100