Het werkt, je hoeft er niet in te geloven... Het laat je dingen zien die jij in je uppie niet naar boven krijgt... En een goede astroloog kijkt veel en veel verder dan globale kenmerken, je kunt er veel van leren...

De uitgang is dat alles alles bepaalt, alles zie je terug in het detail en in het detail alles... Daar komt het vandaan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Omdat je er een bepaalde waarde aan hecht, met andere woorden je wilt graag dat het werkt, dus dan werkt het ook (voor jou), wat uiteraard niet zegt de werking objectief vast te stellen is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Zeppuhh;

Omdat mensen er in (willen) geloven. Iets waar je in gelooft kan (voor die persoon) werken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De sterren kunnen mij niets vertellen.
Een dag vroeger of later geboren worden kan mijn karakter toch niet veranderen?
En hoe zit dat dan met een keizersnee, die vaak gepland wordt tot na het weekend?
Wel is het mogelijk dat iemand via deze informatie en mijn persoon, dingen te weten komt, die kunnen kloppen.
Eigen ervaring.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kom zelf eens met iets concreters dan de vage aanname die in je vraag zit verscholen Zeppuhh.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Paranormale waarnemingen kunnen via een opening te maken bij de persoon.
Dat kan van alles zijn.
Een foto, een handschrift, een ring, een antwoord op g.v.
speelgoed, een kus, dus ook via astrologie.
het is een opening naar het spirituele, een opstapje, een binnen komen, een werktuig.
Sommige mensen zijn verbazend goed in het lezen van mensen; zelf ben ik een keer bij een helderziende geweest cold-reading was vrijwel niet mogelijk voor hem en ik vertelde hem ook niets over mezelf, maar toch wist hij eenaantal rake dingen te vertellen (dingen die niet voor iedereen gelden of die iedereen graag hoort, zoals je bent creatief).
Als zo iemand astroloog wordt is hij dus ook 'goed'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bekijk onderstaand (zeer korte) filmpje en je ziet dat veel mensen inderdaad veel van zichzelf in astrologische beschrijvingen herkennen. Als je het filmpje uitkijkt weet je waarom.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een goede astroloog werkt eerder intuïtief. Die kan niet alleen het verleden onderzoeken maar ook heden en toekomst mogelijkheden aangeven. Maar je kunt er niet blind op varen. Geloof het niet totdat het werkelijkheid wordt (van de toekomst), en hoe meer tijd verstrijkt hoe minder relevant het consult of reading wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er werden vroeger echte fysische fenomenen aan hemelgebeurtenissen toegekend. Dit kwam eerder uit onwetendheid dan enige besef van de werkelijkheid. Tegenwoordig weet de wetenschap (meestal) wel beter. Allerlei al dan niet bekende fysische wetten zijn aan het werk.

Magie en astrologie geven de antwoorden niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het zit tussen de oren
bij mij zit er over het algemeen geen overeen komst met mijn dagelijkse leven en horoscopen
als ik nu schrijf morgen krijg je promotie op je werk!
Dan zal dat voor een enkel uit komen en als die gene vatbaar is dan zou die zicht zelf afvragen maar hoe wist die dat dan toch? ik vind het onzin karakter eigenschappen worden niet bepaald door de sterren maar zijn mileu waar die opgroeit erg bepallend voor karakter eigenschappen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen zijn bijgelovig en hebben een groot gebrek aan kritisch vermogen. Het werk dus niet, er is ook geen enkele reden aan te voeren waarom het zou werken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sommige astrologen geven adviezen aan individuele personen over het succes dat ze kunnen verwachten van bepaalde ondernemingen (huwelijk, reizen, grote investeringen). Dit komt al in de buurt van astrologie voor therapeutische doeleinden. Voorspellende astrologie bemoeit zich ook met politieke ontwikkelingen, rampen en algemener gebeurtenissen die meerdere personen tegelijk betreffen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom geloven mensen in rimpelcrèmes?Waarom geloven mensen de bijbelverhalen?Waarom geloven mensen dat het ene waspoeder beter is dan het andere terwijl de substantie ervan net hetzelfde is?Waarom zou astrologie werken en kaarlezen en koffiedik kijken?Omdat mensen erin willen geloven.Geloof kan bergen verzetten.