Wie kan iets vertellen over het sterrenbeeld weegschaal?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het zijn diplomaten bij uitstek...

wikken en wegen niet snel een beslissing kunnen nemen.

Ze vallen onder de luchttekens. Het zijn doorgaans rustige, evenwichtige mensen die hun beslissingen goed afwegen.

Iedereen, daar hoef je namelijk geen astroloog voor te zijn, want astrologie is een nergens op gestoelde pseudo-wetenschap, en de sterren zeggen net zo veel over je persoonlijkheid als je schoenmaat. Of nog minder. Maar de vraag is dus of er wat zinnigs bij zit. Als je het wilt horen vast wel.

Bij heldere nacht kun je 'm zelf zien. De helderste sterren zijn Alpha en Beta Librae.

Misschien heb je hier wat aan?

Bronnen:
http://www.goastro.nl/sterrenbeelden/weegschaal

sterrrenbeeld weegschaal dan ben je geboren tussen1 september en 1 november

"Weegschaal is, net als elk ander sterrenbeeld, een verzameling sterren die niets met elkaar te maken hebben, behalve dat ze vanaf een bepaald punt in de ruimte gezien in een formatie lijken te staan die sommige organismen doet denken aan een voorwerp die zij kennen van de planeet die zij bewonen. Deze vergelijking vergt echter nogal wat verbeeldingskracht. Deze sterren kunnen lokaliseren kan helpen bij nachtelijke navigatie, wanneer je weet in welke periode van het jaar men zich bevind." Licht aangepaste versie, maar het antwoord blijft verder hetzelfde.

Bronnen:
http://www.goeievraag.nl/vraag/vertellen-s...

Ik, want ik ben een weegschaal. Zeer evenwichtig, diplomatiek, fijn gezelschap om in te verkeren, weloverwogen. In één woord tóp.

Ik ben ook weegschaal....ben op mijn best al alles in evenwicht is,gebeurt er iets dan duurt het een poosje voor ik weer in balans ben. hou niet van ruzie en zie altijd het goede in mensen.

Het denken is voor de weegschaal als luchtteken zeer belangrijk. Hij besteedt veel tijd aan piekeren en moet iets begrijpen voor hij verder kan. De weegschaal is de grote twijfelaar van de dierenriem. Hij probeert voortdurend het evenwicht te behouden tussen het mannelijke aspect en het vrouwelijke aspect van zijn karakter. Verder is de weegschaal emotioneel, vriendelijk, ruimdenkend en creatief. De weegschaal heeft een hekel aan ruzie. Toch slaagt hij erin om in ieder gezelschap een discussie op gang te brengen. Dit doet hij om zoveel mogelijk informatie te verzamelen om zo gemakkelijk een eigen mening te vormen. De weegschaal bekijkt alles immers vanuit verschillende standpunten om zijn innerlijke harmonie te behouden. De weegschaal heeft behoefte aan veiligheid en harmonie. Hij zal daarom proberen de sfeer thuis en op het werk zo aangenaam mogelijk te maken. Dit luchtteken valt niet graag op en draagt dan ook geen felle kleuren of in het oog springende details. Hij gaat gekleed in een sobere, harmonieuze outfit. De weegschaal is tactvol en een geboren bemiddelaar. Dit is nodig als hij wil vermijden dat iedere discussie ontaardt in een ruzie.

Element: Lucht Karakter: waarheidsgetrouw Manager Planeet: Venus Mineralen: Koper Geluks Dag: Vrijdag Geluks Nummer: 6 Geluks Steen: Opal Geluks Kleuren: Clear, roze, blauw, turquoise Geluks bloemen: Remember me roze chrysant Geluks Geur: Gardenia, jasmijn, orchidee Geluks Muziek: Romantische stukken Meest specifieke Karakter: Respect Grootste ideaal: de perfecte vriendschap Grootste Fout: jaloezi Grootste verlangen/wens: de waarde van zijn/haar wordt begrepen Grootste vaardigheden: Business en winkelen

Bronnen:
http://www.gerardlenting.nl/astrokaart/Ast...