Wie heeft ervaringen met NEI behandelingen, Inner child therapie en/of Chakra Balancing technieken en kan me er meer over vertellen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ja, zowel met Nei als Inner Child. NEI is een methode waarmee onverwerkte emoties en trauma’s uit het verleden op een eenvoudige en snelle manier zijn op te lossen. Deze emoties en trauma’s (waar men zich niet bewust van hoeft te zijn) kunnen veel invloed uitoefenen op ons dagelijkse leven. De methode is ontwikkeld door Roy Martina. Het werkt met spiertest en het is een simpele methode om onbewuste blokkades op te lossen. Inner Child wordt in Nederland meestal Innerlijk Kind genoemd. Je kunt hier talloze workshops in volgen, o.a. Helios Reikicentrum, bij het Aumn Instituut, maar ook bij taloze andere centra gericht op persoonlijke groei. Het is een zeer krachtige methode om 'trauma's' of blokkades die je hebt over gehouden uit je kindertijd te helen. Ik heb het zelf ooit gedaan bij Helios Reikicentrum en dit was een fantastische ervaring!

Bronnen:
http://www.reikinet.nl/Nei.html...

Het zijn alternatieve geneeswijzen die niet wetenschappelijk bewezen zijn. Met andere woorden, het is nog nooit aangetoond dat dergelijke behandelmethodes beter werken dan het slikken van placebopilletjes. Maar als je graag kwakzalvers rijker wil maken, be my guest.

Nei is van Roy Martina, zo makkelijk te googelen dat ik het bij dit laat... Inner Child Therapie is in XiniX´woorden, net als de Auto en Chauffeur metafoor die hij steeds aanhaalt... Men spreekt tot de chauffeur om de zaken voor de auto in een beter of gezonder daglicht te krijgen/plaatsen... Chakra Balancing is een therapie die ervan uitgaat dat een gezond mens harmonie heeft in de 7(?) verschillende Chakra´s... Dus dan worden alle chakra´s gemeten en geharmoniseerd... Mag ik het hier bij laten, Congoleo?